Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-01-2010 om 21:35
Ik zoek voor de zomervakantie een vakantiehuis in Italië. Liefst op een park met flink wat ruimte om het huis. Ook graag een zwembad en iets van animatie.
Wie o wie heeft een tip?
11-01-2010 om 23:43
Tip
Ik weet geen parken met animatie, misschien moet je dan op een camping zijn waar ze ook huizen verhuren. Wij hebben een aantal jaren geleden een huis in Toscane gehuurd via van Dongen. Is erg goed bevallen.
13-01-2010 om 08:33
Met site van vacance select
kun je redelijk goed zoeken. Dat is mijn ervaring. De keuze is groot in Italië.
Succes!
13-01-2010 om 11:26
Tips
Bedankt voor de tips. Ik heb de sites al even bekeken. Het gaat vast lukken!
13-01-2010 om 17:21
Toscane
Wij (gezin met twee kids van 7 en 10) zijn al een aantal keer naar lepianore.com geweest. Ligt ongeveer 30 km ten zuiden van Florence. Grote tuin, mooi zwembad, tennisbaan, tafeltennistafel. Heel lieve gastvrouw en leuke gasten (bijna geen Nederlanders trouwens) die ook geregeld terugkeren. Leuke authentieke dorpjes in de buurt. In juli en augustus wordt er twee keer per week voor de gasten gekookt. Op zijn Italiaans, aan een lange tafel. Succes !