Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-01-2010 om 23:34
een vakantiepark met mooie, ruime chalets, een zwembad of riviertje voor twee actieve mannetjes van 4. Het liefst een prachtige bergachtige omgeving...ja we willen nogal wat. Veel natuur, lekker buiten en lekker bezig zijn.
Tips zijn heel erg welkom. Ik heb al wel het een en ander op i'net gevonden, maar ben erg benieuwd of iemand hier nog een goede tip voor me heeft.
Oja, we gaan in juli op vakantie.
Groetjes, Bianca
16-01-2010 om 14:04
Hmm
In Zuid Duitsland weet ik zo niets dat aan jouw eisen voldoet, maar in Oostenrijk (ruim een uur over de grens bij Salzburg dacht ik) ken ik Landal Rehrenberg. Vlak bij Zell am See. Mooie chalets, een (buiten)zwembad, veel bergen, mooie wandelingen te maken in de buurt, Ook kinderwandelingen. Verder ook best veel te doen aan activiteiten voor de kinderen en daarnaast ook andere leuke dingen in de omgeving.
Groetjes,
Globetrotter
16-01-2010 om 20:51
Camping sites
Kijk eens op http://www.eurocampings.net/nl/europa/
Daar kun je lekker zoeken op de kaart en snuffelen op de sites van diverse campings. Want niet alleen allerlei organisaties verhuren stacarvans, blokhutten, chalets enz., maar vaak op de camping zelf ook.
In Zuid Dld zijn er diverse campings met verhuurmogelijkheden. Dat is net even wat anders dan een vakantiepark als bv. Landal, maar zeker niet minder leuk!
Kijk ook eens op vakantiepark.org, daar vind je ook vele vakantieparken.
Groet, Moppeke
17-01-2010 om 15:07
Bedankt, maar toch al geboekt...
en we vinden het gewoon echt leuk!
Kijk maar eens op: http://www.naturdorf-sachrang.de/
We hebben een chalet genomen. Helemaal goed.
Toch bedankt voor jullie moeite.
17-01-2010 om 20:48
Heerlijk!
Zie er goed uit, heerlijk vooruitzicht.
Geniet van de voorpret, groet, Moppeke