Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-04-2010 om 15:07
Zie ik iets over het hoofd op de site of is het bij Turkish Airlines idd niet mogelijk online in te checken vanaf Schiphol? weet iemand dat toevallig?
24-04-2010 om 15:10
Helaas
volgens de TK site is het niet mogelijk online in te checken vanaf Schiphol.
http://www4.thy.com/onlinecheckin/stations.tk?lang=en
24-04-2010 om 19:49
Ulla
Ik hoopte dat ik iets over het hoofd zag... Dan moeten we maar extra vroeg gaan
24-04-2010 om 20:33
Online inchecken, zo makkelijk!
Je gaat naar de homepage van de vliegmaatschappij en daar staat een link naar online inchecken. Je hebt dan al een ticket in een eerder stadium geboekt bij deze maatschappij.
Je volgt het menu en dan krijg je een pdf te zien van je ticket, uitprinten en dat is je ticket en je hebt online ingecheckt. Dat kan meestal 15 dagen van tevoren.
Eitje, kind kan de was doen.
24-04-2010 om 21:54
Vaak kun je ook al je plek uitkiezen, dan heb je dus je ticket incl je zitplaatsnummer. Het kan helaas nog niet altijd, op de site van Turkish Airlines staan een heleboel vliegvelden waar je bij hen wel online kunt inchecken,maar Amsterdam staat er helaas niet bij.