Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Imogen Jansen

Imogen Jansen

20-06-2010 om 16:05

Internacional de calonge, wie ook?

Wij gaan op 12 juli naar deze camping in Spanje.
Wie is hier ook geweest of gaat er naar toe?
Wij gaan voor het eerst weer in een tent bivakeren en ik zie op tegen het gebruik van het sanitair.
Hoe dichter het bij komt hoe minder zin ik heb en dat kan toch nooit de bedoeling zijn...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Imogen

De camping die je noemt ken ik niet, maar waar zie je tegen op? Het sanitair, waar precies zie je dan tegenop? In een hotel deel je ook sanitair met anderen, zelfs een bord bestek en glazen. Ook het bed waar je in ligt wordt elke week door een ander beslapen. Het voordeel van een tent is dat je je eigen spullen hebt. Neem een leuke vrolijke toilettas mee en voor in de douche neem je goedkope teenslippers mee. Ik kampeer al jaren en vind het de leukste manier om een zomervakantie te vieren. Probeer er zoveel mogelijk de charme van in te zien; je bent altijd buiten, beleeft het seizoen ten volle, het leven wordt er zo eenvoudig van, lekker in de zon, contact met andere kampeerders en de kinderen die zich fijn met leeftijdsgenootjes kunnen vermaken.
Het lijkt me een leuke camping vlak aan zee met cultuur op redelijke afstand. Ga het echte Spanje ontdekken en laat je helemaal meevoeren in de spaanse sfeer.
Niet teveel nadenken of iets hygiënisch is, of maak je je ergens anders zorgen om?

Dorry

Toilet

Hoi Dorry,

Ik hou van kamperen dat is het probleem niet maar de laatste jaren hadden we een stacaravan en nu een tent.
Ik kan niet naar de wc ergens anders dan thuis, dan krijg ik opstipatie omdat ik bang dat iemand anders mij hoort of ruikt
En wachten op de douche heb ik ook een hekel aan met een slaperig hoofd.
Het gaat misschien nergens over maar het bederft helaas mijn voorpret...

A man's got to go

Imogen,

Iedereen moet, echt waar. Uit je hoofd zetten en klaar. Of gaan op zeer rustige tijden, zoals midden op de dag.
Wat dacht je ervan dat je je man 's ochtends laat douchen en je belt als hij klaar is zodat je gelijk in de douche kunt stappen? Of je duikt 's morgens gewoon lekker de zee in.

Dorry

Ja die man

Goede tip van mijn man eerst laten douchen en mij dan bellen.
Ben benieuwd of de wachtenden daar blij mee zijn

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.