Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-03-2010 om 10:11
Wie heeft er net als ik weer zo'n ontzettende zin in kamperen?
Doordat we afgelopen jaar in de zomer een rondreis door midden-Amerika maakten is onze laatste echte kampeervakantie van mei vorig jaar en ik heb er weer zo vreselijk veel zin in! Zojuist pakte ik een serie plastic vlaggetjes uit de kast, die een tijdlang niet gebruikt zijn en toen kwam daar een geurtje vanaf die me opeens deed denken aan de voortent (grondzeil ?) En ik zou het liefst op dat moment de kampeerspullen tevoorschijn gehaald hebben! Dit jaar in de zomer dan ook geen verre reis, want ik wil weer heerlijk naar een aantal leuke kleine campings toe!
09-03-2010 om 17:42
Nasha
De Wit in Schijndel is ook groooooot. Dat is waarschijnlijk voor jou niet zo ver rijden.
10-03-2010 om 11:28
Hierzo
Ach, wat zal ik zeggen... Mijn 7-jarige zoon heeft in januari al een tent gekocht, van zijn eigen geld. En wij passen er ook best nog wel bij.
Kortom, vanaf januari staan wij al in de startblokken. (de tent is al opgezet geweest in de woonkamer, maar dat was toch niet praktisch)
14-03-2010 om 11:59
Jaaahaaa
Het is bijna zover. Wij zijn al aan het rondkijken voor een voorseizoen plek. en de vakantie naar Spaghetti land is net geboekt.
Wij hebben nu 3 jaar onze caravan en ik ben er zoooo blij mee! We hebben alles gedaan. Tent, Vouwwagen (ook erg fijn) en dan nu onze casa le triplex.