Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Jacoline29

Jacoline29

13-07-2010 om 17:56

Kleding ed Weekje weg

Wij gaan maar een weekje weg naar Limburg toe.
We hebben 3 kinderen (8,6 en bijna 4),hoeveel kleding moet ik dan meenemen per kind?Meestal neem ik veel te veel mee en da's ook weer niet de bedoeling.
jacoline

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

13-07-2010 om 17:59

Jacoline

Als je al weet wat je normaal meeneemt en je weet dat dat teveel is: doe van alles 2 stuks minder.

Ik zou

per kind meenemen:

1 pyjama
1 joggingpak (broek + vest met capuchon)
7 onderbroeken en hemden, sokken
1 paar wandelschoenen/dichte schoenen, 1 paar open schoenen (teva's of birkenstocks)
1 zwembroek/bikini + 1 badponcho of badjas
1 spijkerbroek lang
2 korte broeken of rokje kort
3 shirts/tops korte mouwen
2 shirts lange mouw
1 vestje
1 jasje

Petr@

Petr@

13-07-2010 om 21:44

Met dit weer

zou ik heel weinig meenemen en ze lekker in hun zwembroek rond laten lopen ))
Ik zou wel iets warms mee nemen, maar een lange broek + trui is voldoende. Alleen voor die van 4 zou ik wat meer schone shirtjes meenemen.
(Wij gaan volgende maand naar Italië en dan neem ik ook heel weinig mee voor onze jongens.)

Ik hoop dat jullie een hele fijne week hebben!

gr.
Petr@

Vic

Vic

13-07-2010 om 21:57

1 weekendtas p.p.

Ik heb meestal 1 weekendtas per persoon aan kleding mee + 1 tas handdoeken/badlakens gezamenlijk. Voor een week een stuk of 10 sets ondergoed (voor het geval dat, al plast er nooit iemand in zijn broek), sokken, zwemkleding, 2 lange broeken, 2 korte broeken, 7 shirts/bloesjes of jurkjes, een vest, een zomerjas, slippers en 1 paar schoenen (voor mezelf 2). Als ik twee weken ga dezelfde hoeveelheden (en eventueel extra shirts als er nog ruimte is in de tassen), maar dan was ik tussendoor. Aan het eind van de vakantie heb ik meestal 1 weekendtas met schone was (niet gebruikt) en drie met vuile was.

Vic

Vic

13-07-2010 om 21:58

Die ongebruikte kleding

Dat komt meestal doordat de kinderen liefst elke dag in hun favoriete kleding lopen. Tijdens de vakantie vind ik dat niet zo erg

Jacoline29

Jacoline29

14-07-2010 om 13:11

Fijn

tips kan ik gebruiken.
Wassen doe ik denk ik niet,voor mezelf neem ik weinig mee.manlief neemt ook weinig mee.
kids hebben ieder een eigen trolly,daar gaan hun kleren in,wat er niet in past in de weekend tas met onze kleren en ik neem 1 tas badkleding+handoeken mee.
We hebben een handdoeken pakket er bij,misschien toch een extra setje van thuis ook meenemen?We zitten op basis van half pension in een huisje.

rozenstruikje

rozenstruikje

14-07-2010 om 19:21

Handdoeken

Je schrijft dat je een handdoekenpakket hebt, dan hoef je dus niets van handdoeken mee te nemen van thuis
Ook niet voor de zekerheid of voor extra, want mocht je meer nodig hebben, dan huur je nog een handdoekenpakket.

Rozenstruikje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.