Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

reina

reina

26-10-2008 om 16:42

La gomera

Ik weet niet meer wie de tip gaf, ik dacht al aan la Gomera voor de herfstvakanti een toen noemde iemand het hier. Mijn dank!! Toen we op Tenerife landen schrok ik best van de drukte en het toeristische daar, maar toen we de oversteek naar la Gomera gemaakt hadden bleek mijn angst voor niets, wat een supermooi eiland en nog heerlijk rustig ook. Dit is de eerste keer dat ik zeker weet dat ik nog een keer terug ga!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wens

Het is mogelijk dat ik dat was Reina. Ik heb het eiland een tijdje geleden wel genoemd, maar weet niet meer in welk draadje. Maakt niet uit, al was het iemand anders. Ik heb `m gemeld als: "Ben er nog nooit geweest, maar lijkt me prachtig, valt alleen buiten mijn budget." Iets in deze strekking.Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad. We sparen hier dus nog even door.Welke plaats/hotel zat je? Kan ik meenemen in mijn dagdromen!

reina

reina

27-10-2008 om 10:17

Wil

Het is absoluut de moeite waard! Wij zaten in Valle Gran Rey, zoals de meeste toeristen, dat is een plaats bestaande uit allemaal gehuchtjes, lekker rustig, kleine winkeltjes (uitgebreid shoppen kan niet), diverse strandjes. Wij zaten in een appartementencomplex, Charco del Conde, groter dan ik gewend ben, maar rustig, behalve een zwembad is er niets te doen in het complex zelf. Wij hadden zeezicht, dat was erg mooi!
Ik had de tip overigens van iemand die er geweest was, Rosa?

Rieke

Rieke

30-10-2008 om 00:55

Van mij!

Ha reina,
Mooi dat la gomera zo goed bevallen is. Net wat je zegt, na de drukte van Tenerife de rust. Wij zaten ook in valle gran rey, in het hotel, er was toen 1 groot hotel aan zee. Erg fijn gehad daar. Veel gewandeld vooral, hadden jullie ook een huurauto ? ja, ik zou er wel weer eens naar toe willen. Maar met 2 kleine kinderen voelt het vast veel anders. Toen waren we nog met z'n tweetjes en heel verliefd. Nog steeds wel hoor af en toe... Maar fijn dat de tip goed was !
groetjes, Rieke.

reina

reina

30-10-2008 om 07:02

Rieke

O, ja, niet Rosa, maar Rieke . ja, ik vind het echt een heel mooi eiland! Wij zaten in Charco del Conde in Valle Gran Rey en hadden uitzicht op zee, heerlijk! Wandelen kan ik helaas niet veel, zeker niet op niet-vlakke ondergrond, dus we hebben veel gezien met de auto, die we inderdaad gehuurd hadden. Wij zijn zeker van plan weer een keer terug te gaan. Ik zou met kleine kinderen ook gaan, hoor, juist die rustige strandjes zijn super voor kleintjes (wij zaten tegenover de zgn baby-beach )Enne, het is ook nog een supervakantie als je, zoals wij, ruim 30 jaar samen bent

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.