Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Lorwyn

Lorwyn

25-05-2010 om 10:51

Last minute wat en hoe

Omdat we omtrent vrije dagen nog steeds geen zekerheid hebben, hebben we nog niks voor de zomervakantie geboekt.
Dus we doen iets met "last minute".
We zijn met zijn 4-en twee kinderen van 9 en 7.
Ons budget is niet enorm. Ook liever niet te warm, we hebben al "slechte" ervaringen met Frankrijk en Italië in de zomer opgedaan (te warm). We hebben de voorkeur voor de auto, vliegen wordt al snel te duur.
Zelf denk ik aan kamperen/huisje op een waddeneiland of de Veluwe, maar zit dat niet al allemaal tjokvol?
Of iets over de grens maar niet al te ver? We hebben liever iets kleinschaligs. Ik heb ook aan Denemarken zitten denken, we zijn daar ooit wel eens geweest op doorreis en het lijkt me wel de moeite waard. Ook zijn er volgens mij heel mooie gebieden in Duitsland.
Wie heeft er nog een paar leuke tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

25-05-2010 om 13:50

Lorwyn

Het ligt er wel aan of je eigen kampeermiddelen hebt. Wij reserveren nooit en vinden altijd wel een leuke camping. Een plekje is er altijd wel te vinden. Waar we heen gaan hangt af van het weer, de behoeftes van dat moment en de interesses. Als je afhankelijk bent van beschikbaarheid van accomodaties wordt het wel lastiger maar nog steeds goed te doen.

mpronk

mpronk

25-05-2010 om 18:24

Kijk eens op

http://www.bungalows.nl/?partnerid=WWW-NL

dan doorklikken naar bijv bungalows

en de site http://www.bungalowspecials.nl/

ik boek huisjes altijd via deze sites.
Gewoon datum aanklikken en dan zie je de prijzen.
Ik boek altijd kort van te voren.
Zelfs in het hoogseizoen nog genoeg aanwezig.

marion

Vera*

Vera*

26-05-2010 om 13:10

Lorwyn

Voor het geval je laat in de schoolvakanties zit en dan nog niet geboekt hebt, na de gedane vakantie kun je op Marktplaats soms heel voordelig een totaalpakket aanschaffen aan kampeerspullen van mensen die er graag in een keer vanaf willen. Het voordeel daarvan is dat je direct op vakantie kan. Het nadeel kan zijn dat de keuze van de verschillende onderdelen niet helemaal naar jouw wens zijn. Wij zijn zo begonnen met een totaalpakket aan huishoudelijke artikelen en bij gebruik ervan kom je er achter wat wel en wat niet voor je werkt en wat je vindt nodig te hebben.
Als je tweede helft van augustus nog weg zou kunnen heb je al een aantal campings die laagseizoenprijzen hanteren en is het dus goedkoper. Ook is er dan nog kans op een huurcaravan oid. Zit je vast aan de drukste periode dan wordt het moeilijker anders is er vast nog wel ergens wat te vinden.
Eventueel kun je als goedkope vakantie op iemands huis met dieren passen. Ik weet dat er ergens een website is daarvan met vraag en aanbod.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.