Vakantie en uitjes

Marieke
14-10-2009 om 16:43
Legoland in de herfstvakantie
Hallo allemaal,
We zijn van plan om in de herfstvakantie met de kinderen naar Legoland in Denemarken te gaan. Kan iemand mij vertellen of het dan druk is en of het raadzaam is een quickpas aan te schaffen?
Nog een vraagje: kan ik daar gewoon met mijn rabo-europas betalen?
Groet
Marieke

Lietje
14-10-2009 om 18:45
Zie je daar!
Wij gaan ook naar Legoland. Volgens mijn zoon (woont in Denemarken) is het niet heel druk, hij heeft gebeld voor ons. Maar het is de laatste week open en op zaterdagavond de 24e (volgens zoon, dus ik weet het niet zeker) is er vuurwerk en dan is het wel druk.
Veel plezier daar ook!
Lietje

Marieke
14-10-2009 om 19:29
Leuk!
Wij zijn de 24e al weer weg hoor, we gaan aan het begin van de week.
Maar weet jij dan ook hoe het zit met dat geld? Kan ik met mijn pinpas betalen?

Lietje
14-10-2009 om 19:32
Visa
Ik denk dat je met visa wel kan betalen, een gewone betaalpas weet ik niet.
Ik heb ook ergens gelezen dat als je een kaartje voor Legoland koopt je er de volgende dag op vertoon van je ANWB-pas gratis nog een keer in mag. Zal het nog even nazoeken.
Lietje

joer
14-10-2009 om 22:00
Gratis kaartjes
Wij zijn in de laatste week van augustus in Legoland geweest. Totaal niet druk, konden overal doorlopen.
Denk ook niet dat het druk zal zijn in de herfstvakantie.
Met onze kaartjes mochten we nogmaals gratis in september of oktober het park bezoeken.
Ik heb ze aan een collega gegeven en die gaat in de herfstvakantie dus helemaaal gratis naar Legoland!
Misschien zijn er nog gezinnen die nog kaartjes hebben liggen waarvan je twee keer gebruik kunt maken?
Stuur ze op naar Lietje en ??? (sorry ben je naam even kwijt).
Groeten JOER.

joer
14-10-2009 om 22:08
Betalingsmogelijkheden
Of je met een rabo bank pas kan betalen weet ik niet.
Wel met een visa card, met euro's of met Deense kronen.
Ook is er een bank ik het park aanwezig waar je geld kan pinnen of wisselen.
Groeten JOER

Milou32
16-10-2009 om 23:00
Ja hoor, is mogelijk!
Hoi Marieke,
Wij zijn in augustus naar Legoland geweest en we konden daar gewoon pinnen met onze rabobankpas.
Of het druk is weet ik niet...in onze vakantie konden we gewoon doorlopen, maar goed, toen was daar het hoogseizoen alweer voorbij.
Veel plezier gewenst en als je tijd hebt ga dan eens zwemmen bij het Lalandia-park er tegenover, daar heb je echt gigantische zwembaden!
Groetjes Milou