Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Leuk huisje op texel voor een weekend?

heb al wat gezocht op de hits via het forumarchief maar nergens een tip voor een (particulier) vakantiehuisje in de duinen. Het is pas voor in maart.

- voor ons viertjes
- mag heel afgelegen zijn (hoe minder zielen hoe meer vreugd)
- betaalbaar (E 200 voor 2 nachten ofzo)

Ik had een super leuk huisje gevonden maar zonder extra bed ander huisje kon alleen voor een hele week en we gaan maar een weekendje.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Manda Rijn

Manda Rijn

03-12-2009 om 10:37 Topicstarter

Misschien gaan gezinnen

toch liever in zo'n park ?

god zeg best moeilijk, had ik niet verwacht, er zijn honderden huisjes te vinden maar allemaal niet wat ik zoek, allemaal te commercieel te druk.

nou ik heb nog een paar maanden, ik zal eens langer googlen, misschien vind ik nog iets.

amk

amk

03-12-2009 om 10:57

Vvv

zoek via de site van de vvv, die hebben de particuliere huisjes ook in een lijst staan.
En anders de vvv op Texel bellen.

liora

liora

03-12-2009 om 13:44

Manda

Hoi MAnda,

Landal Sluftervallei is heeeel rustig. De huisjes staan ver uit elkaar en je hebt helemaal geen contact met anderen. Bedenk me net dat dat geldt voor de 6-persoons huisjes, de 4-persoons zijn geschakeld. Verder merk je niks vna het park en er is op het park ook weinig te doen.

Als je een huisje vindt voor zo weinig geld ben ik benieuwd, ik vind Texel duur.

Liora

Puck2

Puck2

03-12-2009 om 13:49

Manda, ik weet wel een leuk huisje...

... maar dat is niet in de duinen en het zijn er volgens mij een aantal bij elkaar. MAf dat ook?

Puck2

Puck2

03-12-2009 om 13:51

Link

Misschien handig om dan ook de link erbij te melden???
http://www.bargerhof.nl/nederlands/nindex/nindex.htm

Manda Rijn

Manda Rijn

03-12-2009 om 16:58 Topicstarter

Bedankt

voor jullie reacties, ik zit toch het liefst direct in de duinen en zonder andere mensen direct naast ons.

Liora ik had een heel leuk huisje gevonden, afgelegen, erg knus maar niet geschikt voor ons vieren, maar het lijkt mij wel wat voor jou. Er is een 2 persoonsbed en een ledikantje, ik geloof rond de E 85 per nacht.

Puck2

Puck2

03-12-2009 om 18:45

Manda

Mag ik de link van dat huisje wat je geschikt vindt voor Liora ook? Puckman en ik willen in het voorjaar samen zonder kinderen een weekendje weg naar Texel.

Manda Rijn

Manda Rijn

04-12-2009 om 10:01 Topicstarter

Ik heb nu

2 huisjes gevonden die enigzins aan mijn eisen voldoen. Van eentje heb ik al een reactie terug, 245 euro voor 2 nachten incl. schoonmaak. Ze hebben alleen geen ontbijt wat ik wel jammer vind. Het zit aan hun eigen huis vast maar wel op een rustig stukje geloof ik. En anders toch maar dat Landal park, maar dan wil ik ook een huisje op een duin, eens bellen of dat kan voor een normaal bedrag.

In de duinen, afgelegen zonder buren heb ik niets meer gevonden. Texel lijkt mij ook wel een druk eiland, maar goed wel lekker makkelijk vanuit Haarlem te doen.

Manda Rijn

Manda Rijn

04-12-2009 om 10:26 Topicstarter

Puck vraag

in welk huisje van de bargerhof heb jij gezeten, op het erf of bij de Koog ? En hoe was dat ?

Geen buren

Mijn ervaring is dat als je buiten de vakanties om een weekend naar Texel gaat er een grote kans is dat je ook op een park geen buren hebt. En vragen om een huisje aan de rand van het park.

liora

liora

04-12-2009 om 15:38

Puck

Hoi Puck,

Ik heb een huisje gereserveerd van je link, lijkt me enig! Een week deze zomer, mijn eerste vakantie met mijn twee zonen, ben zeer benieuwd.

Manda, mooi huisje was dat, maar ik zou het een beetje eng vinden zo in the middle of nowhere in een bos, 's nachts...

Liora

Manda Rijn

Manda Rijn

04-12-2009 om 20:37 Topicstarter

Geboekt

he he, het is gelukt, niet in de meute en toch binnen de E 200 gebleven, bed & breakfast (met ontbijtje dus zalig) uitkijk op de duinen, loopafstand van het strand. Zo en dan heb ik dus mijn kado voor vriends 40e verjaardag mooi al in huis, haha !

En nu het voor elkaar krijgen om het 4 maanden voor mij te houden.

Goh en ik heb ook de de zomervakantie geboekt, het is duidelijk dat ik weg wil

Puck2

Puck2

05-12-2009 om 11:47

Manda en liora

Manda: ik heb nooit in een huisje van mijn link gezeten. Ik kwam het tegen op een zoektocht voor een weekendje weg met Puckman en dit leek me wel geschikt. Liora: ik hoor graag hoe het geweest is.

Puck2

Puck2

05-12-2009 om 12:38

Huisje van manda

O, dat lijkt me juist geweldig Liora, zo in the middle-of-knowhere. Zalig. Maar ook even geinformeerd en ze willen niet per weekend, dat was ik uit de eerste mail van Manda even vergeten. En verder hebben we besloten dat we toch liever een hotelletje pakken. Manda, waar heb jij nu geboekt, dat klinkt leuk. Ik heb nu een aantrekkelijk hotelarrangement op het oog.

Puck2

Puck2

10-12-2009 om 12:23

Ook geboekt

Wij hebben een arrangementje geboekt bij een hotel in de buurt van de Slufter.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.