Vakantie en uitjes

Yaron
19-03-2010 om 15:17
Leuk vakantiepark nederland
Voor de zomervakantie zoek ik een leuk park in Nederland. We hebben de volgende "eisen": 6 persoons huisje of chalet (3 slaapkamers), een binnenzwembad (hoeft niet persé heel groot te zijn), speeltuintjes, restaurant/eetcafé/snackbar en het liefst niet in Zeeland, Limburg, Noord-Brabant en Zuid-Holland. Wie heeft tips, want ik zie door de bomen het bos niet meer.

Puck
19-03-2010 om 20:16
Komt ie weer
't Hout in Bakkeveen. Combi van camping en vakantiehuisjes. Niet te groot binnenzwembad, kinderspeelparadijs, grote buitenspeeltuin en in de omgeving is ook heel veel leuks te doen.

Yaron
20-03-2010 om 12:40
Puck
Bedankt voor je tip, maar, dat had ik er niet bij gezet, liever ook niet in Friesland. We wonen dichtbij Bakkeveen en kennen het park wel, want we gaan er wel eens zwemmen en spelen. We zoeken overigens wel zo'n soort park.

vlinder72
20-03-2010 om 20:29
Bungalowpark hoenderloo
misschien is dat iets. Wij komen daar al jaren. Ze hebben oude vijf persoonshuisjes en nieuwe zes/zeven persoons bungalows. Park heeft niet veel faciliteiten. Wel een zwembad, midgetgolf, speeltuin, restaurant etc. Maar de ligging kan niet beter. Echt midden in de bossen. Vlakbij de ingang van Hoge Veluwe. Dichtbij Apeldoorn en Arnhem dus uitstapjes genoeg. Burgers Zoo, Apenheul, Het Loo, stoomtrein van Apeldoorn naar Dieren en dan met boot naar Zutphen en vanaf Zutphen weer terug naar Apeldoorn. park ook heerlijk rustig. Zelfs in het hoogseizoen. En autovrij en dat is met kinderen erg prettig. Geen winkel maar boodschappen zijn op een nabij gelegen camping te doen (Spar supermarkt).

marie
21-03-2010 om 13:32
Beerze bulten
Hallo
Misschien is de Beerze Bulten ook een idee? (kan wel al volgeboekt zijn trouwens).
www.beerzebulten.nl
succes

elisa
28-03-2010 om 22:38
Ik zoek ook iets voor de meivakantie?
ik ben benieuwd wat voor reacties je nog meer krijgt. ik dacht redelijk goedkoop weg te komen, maar alles is duur of bezet, hoop dat je meer tips krijgt?
Ik wil 7 mei een weekje alleen met 3 kids, dus ja, budget is beperkt voor een leuk bungalowpark in NL

mpronk
01-04-2010 om 18:59
Kijk eens op
www.weekendjeweg.nl dan doorklikken naar bungalows. roompot landal enz ook leuke huisjes. Maar boek kort van te voren. lastminute is er in de zomer ook genoeg
marion