Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-03-2010 om 23:07
Ik zoek een mooie camping met grote plekken( geen hutjemutje)en zwembad of rivier waar het hele gezin zich kan vermaken, dus zowel mijn 6,11 en 18 jarige kinderen en waar ik 's nachts toch rustig kan slapen.Voorkeur in de zuidelijke streken bijv. Tarn of Var.
Ik ken allerlei sites zoals campingmening/anwb en heb daar uitgebreid gesurft maar ik ben specifiek op zoek naar jullie eigen tips.
Iemand een tip voor een camping in een adembenemende omgeving waar bezienswaardigeheden/mooie stadjes/evt.watervallen etc goed bereikbaar zijn? ( heb ooit ergens gestaan waar het telkens 75 km slingerwegrijden was naar bezienswaardigheden)\Hoop op veel reakties
groetjes
05-03-2010 om 11:51
Pyreneeen ook goed?
Zoek dan eens op "mountain sports pyreneeen". Wij zijn er de afgelopen jaren 2 keer geweest. Bijzonder goed bevallen.
Leuke omgeving, leuke dagtochtjes. Wel Nederlandse enclave, maar zonder disco en ander feestgedruis.
Succes met zoeken.
05-03-2010 om 21:39
Sini
Dat klinkt leuk Nog even een wat ongeruste vraag van oudste of er echt wel wat oudere pubers rondlopen. En een wat minder dringende vraag of er ook weleens Engelsen komen (houdt ervan om Engels te praten
Jongste en middelste vermaken zich altijd wel.
Vanavond met ex gesproken en het over de vakantieplannen gehad, die is 2 jaar geleden met zijn vriendin door dit gebied gereist en was er helemaal weg van !
05-03-2010 om 22:04
Ps-je voor sini
Nog een vraagje, Sini. Ik lees dat de camping niet ver van een (snel) weg ligt.Heb je daar dan geen overlast van?
En wat vond jij mooie dingen om te bekijken in de buurt?
Alvast bedankt van Zoef
05-03-2010 om 22:29
Mover
Mover, ik lees op een forum dat daar vooral oudere pubers komen. Maar heb jij ook wel wat kleinere kinderen gezien? Het hoeven er niet veel te zijn hoor, maar 2 jaar geleden stonden we op een pubercamping met welgeteld 3 kleutertjes.Dat was ook weer een beetje weinig.
Het ziet er wel super uit trouwens !
bedankt alvast van Zoef
06-03-2010 om 10:58
Kleintjes
Jongste was resp. 6 en 7 toen we er waren. Beide jaren was er genoeg aansluiting met andere leeftijdgenootjes. Alleen voor de echte buitensport activiteiten was jongste te jong. Dus die deden we een-op-een met oudste. Ons kind en wij dus ook, had het prima naar het zin.
Als je meer vragen hebt, dan hoor ik het wel.