Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Leuke camping in oostenrijk?

Het is misschien wel een beetje vroeg maar wij denken alweer aan de zomervakantie 2010. Wij zijn trouwe Frankrijkgangers met caravan, maar volgend jaar willen we eens iets anders. Zoonlief wil naar kasteel Neuschwanstein, zuid-duitsland. Vanaf daar is Frankrijk en ook italie nogal een eindje rijden. Wij zoeken dus een leuke camping in oostenrijk of zwitsterland. Met leuk bedoel ik dan makkelijk andere kinderen ontmoeten, leuke speeltuin, mooie en ruime plaatsen en een leuk zwembad. Heeft een van jullie ervaringen?

Groetjes

Mar1

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mar1

Mar1

26-12-2009 om 18:52 Topicstarter

Zie net

het draadje erboven over oostenrijk. Beetje dubbelop dus. Maar tips over zwitserland zijn ook nog welkom!!

Mar1

Mar1

27-12-2009 om 15:58 Topicstarter

Zuid duitsland

trekt me helemaal niet, eigenlijk ook niet oostenrijk, maar lijkt me nog iets leuker. Ik weet het, iedereen zegt hoe leuk en mooi het is, maar ik heb er gewoon niets mee.
Maar het was wel een hele goede tip van fussen, want ik heb eens gekeken hoever italie dan is. En dat valt wel heel erg mee. Dus onze plannen zijn nu veranderd in 5 dagen Fussen en dan door naar Gardameer of in die buurt. Dank Tops voor de tip!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.