Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

mary

mary

29-11-2009 om 22:32

Londen met kind van 7?

In januari ga ik naar Londen met mijn dochter van 7. We bezoeken vrienden die ons vast op sleeptouw nemen, maar ik ga ook zeker een dag alleen met haar op pad, wie heeft tips?
Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

30-11-2009 om 09:48

Bijvoorbeeld

Wij zijn in maart een lang weekend met de kinderen (toen 10 en 7) en londen geweest. Het ligt er natuurlijk aan waar je kind van houdt en wat jullie met je vrienden al gaan doen, maar er blijven genoeg dingen over. Het Natural Historical Museum vond ik heel erg leuk voor de kinderen, wij zijn daar de hele dag geweest. Verder kun je natuurlijk samen uitgebreid ergens een high tea nemen en daar ga je dan met een ritje in de dubbeldekker (bovenin gaan zitten, bij voorkeur op de eerste rij) naartoe. Wat onze kinderen ook erg leuk vonden was het bezoek aan de Tower.
En je vrienden zullen vast ook nog genoeg leuke ideeën voor jullie hebben. De Zoo schijnt ook erg mooi te zijn, maar daar heb ik altijd zoiets van dat een dierentuin niet echt specifiek voor DIE stad is, ik kan ook in NL naar een dierentuin.

Kijk even in het archief,

er is niet al te lang geleden ook een draadje geweest.

Het is zooo leuk en je kind heeft zooo de goede leeftijd! Er kan echt van alles. Mmmm ik ga al helemaal smullen, wij zijn een week in de meivakantie geweest met kinderen van 7 en 4.

Weekendactiviteiten voor kinderen in Tate Modern zijn ook een enorme aanrader!

Museum of childhood

mijn zoon van 5,5 is vandaag op schoolreis geweest met yr1 en yr 2 (dus 5-7 jarigen) en die waren allemaal laaiend enthousiast. google even museum of childhood en bethnal green. Het staat ook nog op mijn lijstje.
Wij wonen er vlak onder, kindern vinden metro erg leuk, London eye (wel duur), london aquarium. Veel musea zijn gratis, dus leuk om even te kijken en dan weer wat anders te gaan doen! De parken zijn mooi, ik heb begrepen dat het diana memorial in hyde park ook leuk is, ik ben er nog niet geweest (http://www.royalparks.org.uk/parks/hyde_park/diana_memorial.cfm)
veel plezier

Tips

Ben 2 jaar geleden in Londen geweest met toen 16-jarige zoon.Ook dingen gezien die leuk zijn voor 7-jarige meisjes.

- Kensington park , Diana memorial playground. Wij mochten hier niet in want zoon was te oud, ik meen dat kinderen tot 10 of 12 jaar met ouders welkom zijn. Neem brood mee voor de vogels in de vijver!
http://www.royalparks.org.uk/parks/kensington_gardens/diana_playground.cfm

-Speelgoedwinkel Hamleys. Grootste speelgoedwinkel die ik ooit gezien heb. Vier verdiepingen. Heel bijzonder.

-The London eye

Veel plezier! Damajo

Nog iets leuks

Dit is een heeeel bijzonder winkeltje in Covent Garden,mocht je daar in de buurt zijn. Benjamin Pollock's toy shop. Schrijf het adres even op want het valt niet zo op.

http://www.pollocks-coventgarden.co.uk/index.php

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.