Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Mag een man zonder shirt hardlopen in een park?

Harry1990 schreef op 18-07-2025 om 17:46:

[..]

Kijk jij snapt het Kim. Inderdaad als je het niet wilt kijk je gewoon de andere kant op. Dat geldt ook bijvoorbeeld als je een dame met een korte broek en sporttop voorbij ziet lopen. Daar heb ik ook helemaal geen moeite mee. Het ziet er vaak zelfs leuk uit vooral als ze er nog getraind uit ziet. Ik laat iedereen in zijn en haar waarde en dat is het belangrijkste vind ik.

Nou ja je hebt iig je antwoord,  blijkbaar vinden heel veel dames dat het niet kan en een paar dat het wel kan.  Trek daar maar je conclusie uit.  

Kimdekim schreef op 18-07-2025 om 11:44:

[..]

Poepoe wat een moeite.... ik vraag wel heel veel van de medemens als ik zeg dat je je vooral niet te veel bezig moet houden met hoe andere mensen er uit zien... hoe durf ik zo'n aanpassing te vragen.... ik vraag me werkelijk af hoe je door het leven gaat met zo'n bekrompen instelling. Lijkt me echt zwaar.

Nouja weet je, gezien deze en voorgaande reacties en woordkeuze van jouw hand in dit topic naar mij en anderen zet je jezelf nogal te kakken. 

Max88 schreef op 18-07-2025 om 19:09:

[..]

Nouja weet je, gezien deze en voorgaande reacties en woordkeuze van jouw hand in dit topic naar mij en anderen zet je jezelf nogal te kakken.

Vind ik niet zo erg.  Aangezien je sowieso overal last van hebt,  zal ik sowieso wel iets doen waar je aanstoot aan neemt.  Is het niet een reactie waar je het niet mee eens bent is het wel wat anders.  

Kimdekim schreef op 18-07-2025 om 18:21:

[..]

Omdat ik zeg dat ik er geen probleem mee heb als andere mensen in hun blote buik lopen kom ik uit een omgeving waar iedereen schijt aan iedereen heeft. Juist ja.

Dat schreef ik niet. Jij ervaart je omgeving als liberaal waar iedereen het motto hanteert " leven en laten leven".  Dat wil niet zeggen dat het ook liberaal is, dat is jouw persoonlijke mening, geen vaststaand feit. Een ander ervaart zo'n omgeving weer heel anders.

Garfield77 schreef op 18-07-2025 om 20:47:

[..]

Dat schreef ik niet. Jij ervaart je omgeving als liberaal waar iedereen het motto hanteert " leven en laten leven". Dat wil niet zeggen dat het ook liberaal is, dat is jouw persoonlijke mening, geen vaststaand feit. Een ander ervaart zo'n omgeving weer heel anders.

Ja ja dit is werkelijk waar we het forum op zijn smalst waar je dus commentaar krijgt omdat je zegt dat je je ergens niet aan stoort.

Harry1990

Harry1990

18-07-2025 om 22:34 Topicstarter

Kersje schreef op 18-07-2025 om 17:53:

[..]

Dan doe je het toch gewoon, waarom eigenlijk je vraag in dit topic? Of het sociaal wenselijk is, genoeg diverse antwoorden lijkt mij.

Tip voor een eventueel volgende vraag/topic, beter aangeven dat je enkel adviezen wilt van mensen die het met je eens zijn. Scheelt weer een hoop typen voor diegenen die er anders over denken

We hebben inderdaad genoeg antwoorden kunnen lezen en we kunnen nu wel concluderen dat de meeste mensen het inderdaad niet vinden kunnen in een park. Op zoveel antwoorden had ik eerlijk gezegd niet gerekend. Dat is ook helemaal niet erg want wat ik leuk vind om te doen hoeft een ander uiteraard niet leuk te vinden. Verschil moet er zijn. Alleen vind ik wel dat als er dames met een korte joggingbroek en sportbh kunnen hardlopen in het park dat mannen ook zonder shirt zouden kunnen hardlopen vandaar mijn vraag. Maar goed nu heb ik het antwoord gekregen en de meeste mensen vinden dat te ver gaan en dat is ook nogmaals helemaal niet erg. Vandaar dat ik het ook vraag voordat ik er mee verder ga. Ik vind het niet erg om kritiek te krijgen. Dat hoort erbij. Niet iedereen hoeft het met mijn mening eens te zijn net als ik het niet altijd eens hoef te zijn met de mening van een ander. Dan ga ik maar voortaan hardlopen bij het strand zonder shirt. Daar is het wel sociaal geaccepteerd en past het ook veel beter in de omgeving omdat het daar wel normaal is om zonder shirt te zijn. In ieder geval mijn dank voor jullie antwoorden. Ik voel mij zeer gewaardeerd en gerespecteerd en ik respecteer ook altijd een ander. Ongeacht afkomst, cultuur en geloof. Mijn docent op school zei altijd: We zien er anders uit maar hebben allemaal dezelfde kleur bloed en dat is rood.

??? Dus een vrouw in sportbroek en -BH is hetzelfde als een man met ontbloot bovenlijf? Dat zie ik toch echt anders. Sterker nog, als mannen geen shirt aan hoeven, waarom vrouwen dan wel? En waarom zou een korte broek voor een vrouw anders zijn dan voor een man??

Jonagold schreef op 18-07-2025 om 23:27:

??? Dus een vrouw in sportbroek en -BH is hetzelfde als een man met ontbloot bovenlijf? Dat zie ik toch echt anders. Sterker nog, als mannen geen shirt aan hoeven, waarom vrouwen dan wel? En waarom zou een korte broek voor een vrouw anders zijn dan voor een man??

Mannen zouden niet klagen als vrouwen in hun blote titties zouden gaan sporten hoor🤭🤭🤭

https://nl.gymshark.com/products/gymshark-luxe-seamless-bralette-pebble-brown-marl-aw24
dit soort topjes met dito ultrakorte strakke broekjes dragen veel meiden in de gym, meeste gyms hebben airco tegenwoordig dus waarom zoveel bloot? Om te showen uiteraard. Maar als een man dat doet is het ongepast voor veel vrouwen maar wie bepaalt wat ongepast is? 

Nick90 schreef op 18-07-2025 om 13:59:

och je ziet in de gym ook vrouwen die in hun sportbh komen sporten. Ook maar verbieden dan en croptops e.d ook

Dat is op mijn sportschool idd verboden, gelukkig. En alle trainers, m/v, dragen tijdens werk minimaal n tshirt, dus zelfs geen ontblote schouders. 

Nick90 schreef op 19-07-2025 om 05:49:

[..]

Mannen zouden niet klagen als vrouwen in hun blote titties zouden gaan sporten hoor🤭🤭🤭

https://nl.gymshark.com/products/gymshark-luxe-seamless-bralette-pebble-brown-marl-aw24
dit soort topjes met dito ultrakorte strakke broekjes dragen veel meiden in de gym, meeste gyms hebben airco tegenwoordig dus waarom zoveel bloot? Om te showen uiteraard. Maar als een man dat doet is het ongepast voor veel vrouwen maar wie bepaalt wat ongepast is?

Dat was de discussie niet. Het ging over of een man IN HET PARK met ontbloot bovenlijf mag hardlopen. 
Ik sport overigens op een sportschool voor alleen vrouwen. Daar is iedereen gewoon normaal bedekt. Maar vooral heb ik er geen last van mensen die kreunend en steunend hun spierballen laten rollen. Het gaat bij ons om gezellig samen in beweging zijn. Niet om het uiterlijk. Wel zo prettig.

Je opmerking over titties negeer ik maar. Dat gaat ook vast niet over mijn 55-jarige exemplaren na 2 keer een jaar borstvoeding…

Alias1 schreef op 19-07-2025 om 06:47:

[..]

Dat is op mijn sportschool idd verboden, gelukkig. En alle trainers, m/v, dragen tijdens werk minimaal n tshirt, dus zelfs geen ontblote schouders.

Ja hier ook, maar veel vooral jonge vrouwen vinden dat die regel niet voor hun is

Jonagold schreef op 19-07-2025 om 08:15:

[..]

Dat was de discussie niet. Het ging over of een man IN HET PARK met ontbloot bovenlijf mag hardlopen.
Ik sport overigens op een sportschool voor alleen vrouwen. Daar is iedereen gewoon normaal bedekt. Maar vooral heb ik er geen last van mensen die kreunend en steunend hun spierballen laten rollen. Het gaat bij ons om gezellig samen in beweging zijn. Niet om het uiterlijk. Wel zo prettig.

Je opmerking over titties negeer ik maar. Dat gaat ook vast niet over mijn 55-jarige exemplaren na 2 keer een jaar borstvoeding…

Waar staat dat dat niet mag?? 

Sporten zonder bh is voor 99% van de vrouwen gewoon hartstikke pijnlijk, dus stop maar met fantaseren.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.