Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

*bloempje

*bloempje

04-07-2010 om 20:21

Metro in parijs

Hoi,

Wij gaan met de kids van 7 en 4 1 dag naar eurodisney en we willen parijs in. Moeten we nog ergens op letten bij het kopen van een kaartje voor de Metro? Alles schijnt wel makkelijk te vinden zijn. Mijn dochter wil zowiezo naar de Eiffeltoren? Zit daar nog wat leuks bij in de buurt voor de kids?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
H

H

05-07-2010 om 20:18

Al twee keer gedaan

Wij zijn al twee keer met de metro naar Parijs geweest, 1 keer vanuit Disney ( daar geparkeerd ) en 1 keer ik geloof twee haltes verder geparkeerd.
Eerst zou ik kijken of je een kaartje van de metro op de kop kunt tikken, kun je op je gemak kijken hoe het zit. Hebben ze bij ieder hotel en camping volgens mij.
Dan koop je metrodagkaartjes, makkelijk en voordelig, kun je overal naar toe. Wij zijn toen begonnen bij de Eiffeltoren en daarna naar de Champs Elysees. Leuk winkelen en wat wij leuk vinden zijn de showrooms van bijv. Citroen en Renault. Gewoon binnenlopen, hebben ze allerlei leuke dingetjes, ook voor kinderen.
Voor ons was de dag toen voorbij, maar ja met een kind van een jaar (en eentje van 9) doe je toch minder.

Veel plezier, misschien heb je er iets aan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.