Vakantie en uitjes

Pennetje
22-04-2010 om 09:02
Musical in londen
Toen het nog sneeuwde hadden we al geboekt en over iets meer dan twee weken is het zover: dochter en ik gaan naar Londen om het afscheid van de basisschool vast te vieren.
Er staat natuurlijk ook een bezoek aan een musical gepland. Omdat dochters Engels nog niet zo goed is en ze het verhaal al kent van de film, gaat de keuze waarschijnlijk vallen op Mama Mia. Via het reisbureau konden we kaartjes kopen, maar dat was verschrikkelijk duur. Nederlandse sites die kaartjes aanbieden, zijn ook vreselijk prijzig. Heeft iemand ervaring met kaartjes kopen bij die kantoortjes die je op elke hoek van een Londense straat ziet? Of vast via een Engelse site boeken? We zijn er maar drie avonden, het zou sneu zijn als het niet door zou gaan omdat we geen kaartjes meer kunnen krijgen...

Lis@
22-04-2010 om 09:20
Geen probleem
Ga naar het Leicester Square en daar vind je 10 tallen ticketstalletjes die last minute kaartjes verkopen vaak tegen 50% van de werkelijke prijs.
Ik ben alleen bang dat Mama Mia niet echt goedkoop is. Je moet eigenlijk nu al niet een keuze maken maar daar kijken wat goedkoop is Alle musicals die er bestaan draaien daar dus er is keus genoeg. Soms heb je al voor 20 pond een kaartje.
Londen is ook niet echt goedkoop!

Pennetje
22-04-2010 om 09:54
Lis@
Fijn, dank je.
Dochter is nog geen 12 en moet het ook wel kunnen snappen, vandaar dat we vast hadden gekeken wat voor haar leuk was in het Engels. En dan blijft eigenlijk alleen Mama Mia over, omdat ze de film al heeft gezien en de muziek kent. Of heb je nog een ander idee?

Shonagh
22-04-2010 om 11:42
Stomp
Daar wordt helemaal niet gesproken :o), ik ben er voor £20 geweest ( via lastminutes.com), op YouTube staan wel filmpjes.

Pennetje
22-04-2010 om 12:37
Oja
Dat kan natuurlijk ook! Ken ik wel, stomp. Ik ben ooit ook in Londen naar een programma geweest met alleen musicalliedjes en dans. Ik ben weer helemaal geïnspireerd.

Hanny61
22-04-2010 om 14:19
Grease
Wij gaan in de mei-vakantie naar 'Grease'. Onze jongste is 12 en ook zijn Engels is niet geweldig. We zullen van te voren de film nog maar eens kijken. Hij heeft die film al eerder gezien en vond hem leuk, vandaar...

Rembrand
22-04-2010 om 19:54
Stomp!
Wij zijn eind vorig jaar een paar dagen naar Londen geweest en hebben toen ( ook naar aanleiding van tips hier ) een uitvoering van Stomp bezocht. Echt geweldig om te zien ( en vooral om te horen ).
Ik kan het zeker aanraden.
M.

Pennetje
22-04-2010 om 21:59
Gaat lukken!
Ik denk dat het gaat lukken. Grease is ook nog wel een leuk idee inderdaad, net als Stomp, als Mama Mia niet lukt of te duur is. We gaan gewoon dag 1 naar Leicester Square, dan hebben we onze drie avonden nog voor ons. Dank!

Jujube
30-04-2010 om 15:16
Wicked
Dochter van 14 is afgelopen week naar Londen geweest met school en zij hebben de musical 'Wicked' bezocht. Dochter was laaiend enthousiast. Het is 'the untold story of the witches of Oz'.
Groet,
Jujube