Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-09-2009 om 21:03
Dag allemaal
Ik ben aan het kijken voor een herfstvakantie in Kreta, maar nu twijfel ik tussen D-reizen, Arke en Ross Holiday, die iets duurder is maar me aanbevolen is door vrienden. Wie heeft er ervaring mee en wie moet ik absoluut vermijden. Alvast bedankt.
Sini
03-09-2009 om 08:33
Sini
Heb je al een accomodatie uitgezocht dan? Dat is mijns inziens belangrijker dan de touroperator.
Wat ik meestal doe: ik kijk bij verschillende touroperators, zoek een leuke accomodatie uit, en google dan op de naam/plaats van deze accomodatie. Je ziet dat welke touroperators deze accommodatie in hun pakket hebben. Vervolgens ga je bij elk van hen kijken wat je krijgt voor hun (vaak verschillende) prijs en boek je bij degene die jou het meest aanstaat.
Ik heb goede ervaringen met zowel D-Reizen als Arke. Ross Holiday zegt mij niets.
Succes en vast veel voorpret!