Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Ardennen

Ardennen

21-04-2010 om 17:30

New york

In september gaan we weer naar NY (als er gevlogen wordt) maar vraag me af of het slimmer is om nu een hotel te boeken of het dichterbij de reisdatum te doen?
We willen per se op Manhattan, tenzij we bijv in Brooklyn naast een metrostation zitten en snel op Manhattan zijn.
Dus als iemand een tip heeft voor iets betaalbaarders dan ik nu vind?
Eisen: op Manhattan of op hooguit een kwartier met de metro + Eigen douche op kamer

Dank Ardennen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vriendin

Heeft in dit appartement gezeten en het is perfect bevallen. In NY heb je bijna nooit geen ontbijt bij goedkope hotels, nou goedkoop is het niet te noemen het begint zomaar bij 75 dollar per nacht.

http://www.tripadvisor.in/Hotel_Review-g60763-d1144054-Reviews-Chelsmore_Apartments-New_York_City_New_York.html

Malibu

Jaren geleden zijn we naar New York geweest en toen zaten we in Hotel Malibu op Broadway. Wel een beetje een sjofel ding, maar (toen) redelijk goedkoop.
Er zat geen ontbijt bij, maar op Broadway stikt het van de zaakjes die eeen enorm ontbijt serveren voor een lage prijs. Ik herinner me nog een gigantisch bord scrambled eggs, met daarbij pannekoeken, toast druipend van de boter, een worstje, cole slaw (ongeveer een theelepel)en zoveel koffie als je wilt. En oh ja, een mini-beker jus d'orange. Volgens mij was er vitamientjes-crisis daar...Zucht, en dat dat allemaal om 8 uur 's ochtends met jetlag...brrrr....

Hillary

Hillary

23-04-2010 om 10:26

New york

Ik boek meestal via expedia.nl. Vorig jaar twijfelde ik een paar dagen en was het opeens duurder, maar vermoedelijk lag dat meer aan de vlucht. Wij zijn nu twee keer geweest en altijd pas vrij laat geboekt. Wat vind jij een acceptabele prijs? Expedia heeft soms ook aanbiedingen voor een paar dagen, dat je 1 nacht niet hoeft te betalen ofzo, soms kan dan zelfs een 4 sterrenhotel opeens verrassend goedkoop zijn. Als je niet echt gebonden bent aan een bepaalde datum speel dan even op expedia met verschillende aankomst en vertrekdata, dat kan heel veel schelen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.