Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Hadewich

Hadewich

21-06-2010 om 22:10

Niet over parijs rijden deze zomer?

Mijn man heeft al van diverse mensen gehoord dat het afgeraden wordt om deze zomer over Parijs te rijden. Dit in verband met een tunnel waar brokstukken uit naar beneden komen.

Nu kan ik daar helemaal niks over vinden op internet, alleen iets over een tunnel die erg laag is, maar die ligt onder de Arc de Triomphe, niet echt een vakantieroute lijkt mij...

Weet iemand of dat verhaal klopt met die tunnel en die brokstukken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hadewich

Hadewich

23-06-2010 om 11:53

Niemand die iets weet?

Dan ga ik er maar vanuit dat het een kletsverhaal is dat veel mensen maar klakkeloos overnemen!

Tip

Het ligt er natuurlijk aan welke route je gaat rijden, misschien kun je bij voorbaat al een alternatieve route zoeken?

Het zegt mij ook niets. Wat je zou kunnen doen is de route die je over Parijs wilt rijden uitstippelen via bv. de site van TomTom. Dan kun je direct ook zien of er wegwerkzaamheden zijn of oponthoud en waar. Misschien word je dan iets wijzer?

Wij doen dit voor vertrek altijd en zo weet je van tevoren waar het langer duurt of iets aan de hand is. Dat vind ik altijd wel prettig.

Bastet

Bastet

23-06-2010 om 19:13

Anwb?

de anwb bellen,is dat een idee?

Hadewich

Hadewich

24-06-2010 om 12:09

Thanks

Wij checken ook altijd de site van de ANWB, maar daar kan ik niks over tunnels vinden. Wel dat de A6b richting Lyon is afgesloten wegens werkzaamheden. Misschien dat daar ergens een tunnel is?

Hanny

Hanny

24-06-2010 om 23:46

Bison futé

Google eens op bison futé, de franse site met verkeersinfo.

Hadewich

Hadewich

26-06-2010 om 10:36

Ook niks te vinden...

Wel werkzaamheden, maar die zijn toch wel vaak al in juli klaar. We wagen het er maar gewoon op. Ik blijf het nog steeds een vreemd verhaal vinden. Als diverse mensen het er over hebben dan zou je toch ook een stuk makkelijker info moeten kunnen vinden!

Choco La

Choco La

26-06-2010 om 12:03

Boulevard

Ze zijn bij Parijs wel aan het werk op de Boulevard Peripherique........misschien is dat het?

Hadewich

Hadewich

26-06-2010 om 22:30

Jep

Dat had ik ook gevonden.

We hebben vandaag besloten om op zondag heel vroeg te gaan rijden, ik denk dat het om een uur of 9 bij Parijs dan niet zo druk is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.