Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-07-2010 om 22:00
Hoi ervaringsdeskundigen,
Ik ben een tijd geleden met 1 kind naar Scheveningen geweest, na uren reizen zag hij voor het eerst in zijn leven zee. We hebben heel veel lol in de golven gehad, maar wat mij tegenviel was dat je nergens even kon afspoelen. Echt prettig was de lange treinreis terug met zand in je onderbroek niet echt
Maar hij heeft de anderen aangestoken en nu gaan we met het hele gezin op herhaling. Op het zwemmen in de golven verheug ik mij op, maar dat zand op de terugreis...
Daarom, zijn er aan de kust plekken waar je wel kan af spoelen? Meer dan een koude douche hoeft het niet te zijn, luxer mag wel (ook tegen betaling). Daarnaast nog een kluis op je waardevolle spullen, die we echt nodig hebben om weer thuis te komen, in op te bergen zou perfect zijn.
Iemand met ervaring die ons kan helpen? Krijg ik die puber van mij ook eens een dagje van de bank
Groetjes van Jun
30-07-2010 om 22:19
Zandvoort
Op Zandvoort zijn er bij de toiletten ook douches.
Heb je dat op Scheveningen ook niet?
Ik dacht (maar dat weet ik niet helemaal zeker), bij Noordwijk ook.
31-07-2010 om 08:34
Bijna overal in nh
zeker als je naar kustplaatsen gaat die ook met het OV te bereiken zijn. Die zijn zo druk bezocht dat haast iedere strandtent naast toiletten en kleedcabines ook een douche heeft.
31-07-2010 om 12:57
Scheveningen
Ik ben vanaf de tramhalte tot aan de haven gelopen en heb overal gevraagd naar douches en dergelijke, zelfs bij de strandwacht en een informatiepunt. Overal kreeg ik te horen dat het er niet was. Bij het informatiepunt werd mij wel verteld dat het wel in het nieuwe plan zit, maar nu enkel toiletten.
Heb ik dan net pech gehad?