Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-04-2010 om 15:01
Hallo,
Door ziekenhuisopname kan onze meivakantie naar het buitenland niet doorgaan. We moeten annuleren.
Veel verdriet dus bij de kids en bij ons, maar helaas. We mogen wel in Nederland, België of Duitsland op vakantie.
Wie o wie weet dé ideale accomodatie voor ons. Onze kinderen zijn 10 en 12. Het liefst willen we een luxe, geweldige, leuk park / hotel/ bungalow, maakt niet uit wat. Met wat in de omgeving te doen, misschien in de accomodatie zelf. Ook een zwembad zou ideaal zijn.
En hopelijk kunnen we dan nog boeken...
Heel veel dank voor het meedenken!
Carla
27-04-2010 om 15:07
Kijk eens op
www.weekendjeweg.nl
http://bungalowspecials.nl/
daar volop voor meivakantie te boeken
landal centerparcs roompot je kent het wel.
marion
28-04-2010 om 10:36
Wat naar zeg
Mag je ook naar Denemarken. Maakt qua afstand niet zoveel uit. De lalandia parken schijnen heel leuk te zijn. Wij vonden Denemarken heel leuk voor een korte vakantie. En je bent er echt even helemaal tussenuit. Dan wel niet met het vliegtuig maar het is toch weer even helemaal anders. Legoland is best leuk om te bezoeken maar Denemarken heeft ook leuke plaatsjes. En ik kan mij niet voorstellen dat het vol is tijdens de mei vakantie. De waddeneilanden zijn ook leuk. Ben je er ook helemaal tussenuit.
28-04-2010 om 14:13
Wat rot....,,
Voor jullie en wat een teleurstelling.
Misschien een idee : wij vinden het altijd een genot om en lang weekend in Vitamaris te zijn op Schiermonnikoog.
Prachtige nieuwe appartementen, (sauna erbij bij de prijs in, zalig)
Klein zwembad, maar wel heerlijk om te zwemmen.
En op zo'n eiland heb ik altijd het gevoel er echt helemaal uit te zijn door de boottocht (45 min vanaf Lauersoog).
Sterkte en succes!
Sita
28-04-2010 om 18:35
Carla
Wat vervelend! Ik hoop dat je nog iets in de buurt kunt vinden! Op het moment krijg ik veel last-minute-mailtjes, ik zou gaan googlen op last-minutes, dan vindt je vast nog iets leuks!