Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Anne K.

Anne K.

19-05-2010 om 22:17

Overnachten in rome

Hallo,

Wie heeft er tips of een goed adres:
ik zoek in Rome een hotel / bed & breakfast / pension / slaapplek gelegen iets zuidwestelijk van Vaticaanstad (tussen Vaticaanstad en dat grote park iets zuidelijker. Het gaat om 3 nachten, vrijdag 18 juni-maandag 21 juni.

Er zitten een paar hotels in die buurt maar die zitten vol...

Anne K.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

20-05-2010 om 07:59

Vanavond

Niet dat je iets hebt aan mijn reaktie, maar wij slapen vanaf vanavond 8 nachten in een stacaravan ten noordwesten van Rome, op camping Roma FLash.
Ik hoop dat je nog iets vind dat aan je eisen voldoet!
Ciao!

Daniels sweet home

Wij hebben in B&B Daniel's Sweet Home gezeten. Precies tegenover het station waar lijn 64 begint. Even hoekje om en je vergaapt je al aan de prachtige koepel van de St. Pieter.

Betaalbaar, en de kamers zijn ruim en goed.

Van een Italiaans ontbijt moet je je uberhaupt niets voorstellen. Een lekker kopje koffie en een croissantje op de hoek en je eerste bodem is gelegd.

daniel's sweet home B&B
Piazza Stazione S. Pietro 13
00165 Rome RM
Italy
Cellular: +0039 (339) 31 60 204, eigenaresse heet Philomena.

Anne K.

Anne K.

20-05-2010 om 21:32

Wow!

Ik ga per direct wat mailtjes sturen. Ik hou jullie op de hoogte!

Anne K.

Ardennen:

Zucht.... heerlijk he?
Qua locatie zit ie heel goed, dichtbij het vaticaan.

Onlangs hebben we vlakbij de Santa Maria Maggiore gezeten, ook perfect. Bewust, omdat we meer in de buurt van het Colosseum wilden zitten.

Maar we bewaren goede herinneringen aan Daniels Sweet Home. Rustige wijk en als je de hoek omloopt zie je direct die inmens grote koepel van de St. Pieter, vooral 's avonds is dat prachtig.

Ik begin alweer te kwijlen, hahahaahaha! Ik krijg er nooit genoeg van denk ik, ik ben nog lang niet uitgekeken in Rome

Ook nog adresje

wij zijn anderhalf jaar geleden hier geweest:
Arcangelo
Via Boezio 15
Rome 00192
http://www.hotelarcangeloroma.com/
Geboekt via Expedia. Niet precies de buurt waar jij zoekt, maar net ten oosten van Vaticaanstad. 't is ietsje lopen naar bus e.d., maar heel goed te doen. Bedden waren prima, ontbijt kan ik me geen speciale dingen van herinneren (niet heel goed maar ook niet heel slecht dus)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.