Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-07-2009 om 00:23
hallo hallo
ik zoek me wezenloos naar een goedkope hotelketen of een doortrekkerscamping op weg naar Italië (E45). Liefst 'onderaan' in Oostenrijk of bovenaan in Italië.
Voorgaande jaren kampeerden we in Frankrijk en daar heb je massa's F1 (of andere Etap /Accor) hotels. Dát was pas handig....
Ben nu het googlen behoorlijk zat....
help !
20-07-2009 om 11:19
Anders zoeken
In Oostenrijk (en Zwitserland ook denk ik) heb je niet dergelijke hotelketens. Kijk gewoon op de kaart waar je ongeveer wilt overnachten. Zoek een of twee dorpjes daar en en toets in de adresregel www.dorpsnaam.at. Dan ga je naar het onderdeel toerisme oid en vind je een aantal hotels/gasthofen en reserveer je rechtstreeks.
20-07-2009 om 20:48
Goed idee, meer ideeën ook welkom!
hoi Hillary
dat is idd een idee, ik heb nu ik-wéét-niet-hoeveel soorten zoekacties ingegeven, maar niks....
Deze ga ik straks zeker proberen !!
Ik had me inmidels ook al bedacht om eens bij de bieb binnen te wandelen, misschien hebben ze daar ook wat anwb campinggidsen e.d.
20-07-2009 om 22:07
Links und rechts
Ook een handige site: www.linksundrechts.com
Dit verwijst naar Links und rechts der Autobahn. Je klikt dan links op Kaarten (is een voorbeeld om te zoeken) en zoekt de route op waar je wilt stoppen. Dan krijg je een (naar mijn idee redelijk) onhandig kaartje met strepen en nrs. Die nrs. kun je aanklikken en dan krijg je een lijstje met mogelijke hotels.
Het zijn allemaal kleine, voordelige accomodaties die dicht bij de snelweg liggen.
Op dezelfde route als jullie verbleven wij vorig jaar in Hotel Stubai, in het plaatsje Schonberg im Stubaital. Van daaruit rij je zo de Brennerpas op. Lekker gegeten 's avonds, zeer rustige lokatie en schoon.
Fijne reis!