Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-03-2010 om 17:49
Hoi hoi, zoals waarschijnlijk zovelen is onze keuze gevallen op Kroatie. Wij hebben een eigen caravan en 2 kinderen 11 en 7 jaar. Normaal gesproken houden wij van wat kleinschaliger campings ben ik erachter gekomen dat volgens mij in Kroatie Parc Umag en Lanterna toch echt wel de beste campings zijn. Maar de keuze is erg moeilijk. Wij willen graag vlakbij het strand zijn, zwembad op de camping en leuk dorpje in de buurt.Sanitair ook beetje redelijk. Wie heeft de ervaringen???? Alvast bedankt, liefs, daan
23-03-2010 om 18:55
Daan
Grappig, ik ken beide campings van heel lang geleden. Parc Umag heette toen nog camping Ladin Gaj, in Lanterna waren we in het hotel. Toen 2 superplekken! Hoe Lanterna er nu uitziet weet ik niet, maar Parc Umag is nu verschrikkelijk groot en lawaaiig. We kwamen er een paar jaar geleden langs en gingen eens kijken hoe het nu was, het was avond, maar zo druk en zo'n herrie dat ik heel blij was dat ik er niet kampeerde. Misschien hou je wel van die drukte, maar als je een beetje rust zoekt moet je daar niet zijn. Ik vond het ook erg groot en onoverzichtelijk, voor een 7-jarige zou het mijn keuze ook wat dat betreft niet zijn. Kroatie heeft veel kleine camopings, aan zee en schoon, maat die zijn denk niet te vinden in de folders (wij zijn er een paar eer op de bonnefoi naar toe geweest en hebben heerlijk gekampeerd, aan zee, in alle rust).