Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-08-2009 om 22:00
Jeetje, wat vond ik dat vroeger altijd leuk, het is hier fantastisch.....en dan vooral, de Bakkertjes, die 2 ouwe besjes in hun nog oudere camper.....geweldig....en vanavond, een hoe is het nu met uitzending, met daarin, het bakkertje, alleen nog mijnheer Bakker, 91 jaar oud, 4 jaar weduwnaar en getroffen door een hersenbloeding....en ik, ik zit te grienen alsof het mijn eigen opa en oma zijn.....maar wat fantastisch om te zien dat mijnheer Bakker er toch nog is, ondanks dat hij liever gelijk met zijn vrouw was gegaan....
Ooit zijn wij Ursul nog zelf tegengekomen, op wintersport.....gauw uit het zicht van de camera geskied ))
27-08-2009 om 18:27
Was dit eenmalig?
Ik had de vooraankondiging gezien maar helaas gisteren niet gekeken. Komt het nog een keer??
02-09-2009 om 21:51
Gekeken
En ik vond er niks aan ( Maar ik geloof dat ik het destijds ook niet leuk vond...)