Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Restaurant Woerden of omgeving

Heeft iemand tips voor een restaurantje in Woerden of omgeving waar je lekker en gezellig kunt eten, niet te duur en waar het binnen ruim opgezet is (de tafeltjes niet te dicht bij elkaar) en waar het vooral ook niet te luidruchtig is? Dus niet harde muziek maar ook niet veel geroezemoes en slechte akoestiek. 
Ik hoop op goede tips. Alvast bedankt.

eetcafé Lumière in Oudewater wel even aangeven dat je rustig wil zitten of bistronoom Woerden. 

Lisette_R

Lisette_R

18-09-2021 om 12:02 Topicstarter

Oke, dank voor de tips, ik ga die bekijken.
Misschien kunnen we nog op het terras eten, maar omdat het dan langzaamaan frisser kan worden zouden beschut zitten, heaters, van die warmte kussentjes of plaidjes wel handig kunnen zijn.
sdewolff en anderen, ook nog tips voor geschikte terrassen?

Wij komen graag in Elepitha een Grieks restaurant op de Kazerne in Woerden. Niet duur en heerlijke visgerechten!

Ik vond het t Zusje in Woerden ook heel lekker. Wij zaten beneden en daar stonden de tafels best wel ver uit elkaar. Weet niet of dat in het gehele restaurant het geval is. Voor zover ik me kan herinneren was er ook geen luide muziek of iets dergelijks. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.