Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-10-2009 om 23:39
Wij hebben in de herfstvakantie een weekendje Rotterdam gepland met de kinderen (9, 7, en bijna 5). Wie heeft er tips voor ons?
Ik denk zelf aan: Euromast, rondvaart in de haven, Maritiem Museum, Tropicana. Maar er is vast nog veel meer waar ik nog nooit van gehoord heb!
Overigens zou ik ook blij zijn met tips voor leuke openbare speeltuinen die net iets meer hebben dan de gebruikelijke klimrekken (we kwamen pas geleden toevallig in Bilthoven een puber-bestendig speelterrein tegen, geweldig draaitoestel hadden ze daar).
Ik ben ook op zoek naar ideeën voor restaurants die leuk zijn met kinderen. Of biologisch/vegetarisch (dat is dan meer vanuit de ouders gedacht...)
Alvast bedankt!
02-10-2009 om 11:28
Pannenkoekenboot?
Even spontaan kwam het volgende in me op:
Je wilt gaan varen en je wilt iets lekkers te eten voor de kinderen.. wat dacht je van de pannenkoekenboot?
Met mooi weer is het plaswijckpark misschien wel leuk voor de kinderen (maar dat zit dan weer ver uit het centrum vandaan).
02-10-2009 om 14:05
Restaurant hotel new york
Leuk restaurant, onderdeel van Hotel New York. Erg kindvriendelijk, en een uitgebreide kaart waar zeker ook aan de kinderen is gedacht. Aan het raam heb je altijd wel een leuk uitzicht en hier en daar staan verrekijkers om het uitzicht nader te bestuderen. In het restaurant staat ook een winkeltje met leuke spullen en speelgoed.
03-10-2009 om 13:30
Scatepark westblaak & blijdorp
Als ze goed kunnen scaten is dat misschien wel leuk, en anders even kijken naar de andere scaters.
Blijdorp is natuurlijk heel leuk, zeker het Oceanium.
Tropicana zou ik niet doen, is nogal aftands.
05-10-2009 om 13:23
Bedankt!
Bedankt iedereen voor de leuke tips!
(Het duurt nog even voor we gaan, dus aanvullingen blijven nog steeds welkom.)