Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Marie L

Marie L

10-01-2010 om 11:12

Samen weg - welke stedentrip?

Dit najaar willen manlief en ik een stedentrip doen.

Welke stad vinden jullie leuk, wat heb je er gezien en waar heb je lekker gegeten?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Parijs

Parijs natuurlijk!
Als je een geliefde hebt is dat toch geweldig romantisch (Én er is enorm veel te zien en te doen)

Gr. Poezie.

Bastet

Bastet

10-01-2010 om 17:42

Lissabon

Lissabon is beeldschoon,gezellig en een aanrader!
Bastet

reina

reina

10-01-2010 om 18:07

Mijn favoriet

Voor mij is Barcelona nog steeds favoriet, met Florence als goede 2e!

Barcelona

Is echt prachtig! Cultuur, architectuur, mooi weer en als je wilt kan je ook nog even naar het strand.

Marie L

Marie L

11-01-2010 om 08:39

Reina

Florence ken ik een beetje. In Barcelona ben ik nog nooit geweest. Wat maakt het leuker dan Florence?

reina

reina

11-01-2010 om 10:31

Marie

Barcelona is groter en er is meer afwisseling in dingen die je kunt doen, uiteraard de huizen van Gaudi, veel musea, o.a. van Picasso en het modemuseum, veel prachtige architectuur, mooi zee-aquarium, prachtige parken, veel slenterstraatjes, waar je uren doorheen kunt lopen, mensen kijken, winkelen, terrasjes pakken. dan heb je nog het strand, tel daarbij de talloze restaurantje (tapas!) op en je weet waarom je er naar to emoet gaan Ik ben er nu 2 x geweest, een keer 5 en een keer 8 dagen, maar we hebben nog steeds niet alles gezien wat ik er wil zien.

Marie L

Marie L

13-01-2010 om 08:35

Moeilijk kiezen

Rome, Dublin, Barcelona. Klinkt allemaal super. Ga er nog eens even goed over nadenken.

Flora B

Flora B

13-01-2010 om 09:52

Kijk naar de

goedkoopste vlucht... als je niet kunt kiezen! Zo gaan wij het doen, ik heb met je meegelezen en kan ook niet kiezen, ik weet wel welke datum ik weg wil, en heb gekeken hoe ik het goedkoopst weg kan....

Marie L

Marie L

13-01-2010 om 17:08

Flora b

Da's een goeie! Eerst een vlucht boeken en dan zelf een hotel zoeken. Wel een idee maar zelf een hotel boeken in een stad die je niet kent, vind ik wel lastig. Ik wil wel zeker weten dat je een beetje behoorlijke hotelkamer hebt.

Puck

Puck

13-01-2010 om 17:43

Marie, zelf boeken hotelkamer

Tja, of jeeen goed hotelkamer krijgt is altijd eenbeetje een gok. Of je nu zelf boekt of het via een touroperator of andere organisatie boekt. Feit is wel dat als je zelf alle losse componenten regelt je veel voordeliger uit bent dan wanneer je ergens een alles-in-een pakket boekt. En mijn ervaring is dat sites zoals zoover ook heel verschillende ervaringen weergeven. Wij zouden naar een uitermate matig hotel gaan volgens zoover, maar daar hebben we niets van gemerkt. En wat ben je nu eenmaal op je hotelkamer? Je slaapt en doucht er, voor de rest ben je de hort op.

Marie L

Marie L

17-01-2010 om 15:57

En de winnaar is... rome

We hebben lang nagedacht en allerlei bestemmingen bekeken, alles wat jullie opgaven, hebben we de revu laten passeren, maar we zijn eruit. Nu nog een leuk hotel zoeken. Iemand tips?

Flora B

Flora B

17-01-2010 om 16:52

Tip!

Leuk Rome.... heb je nu al een vlucht op het oog? Kijk eens op de site van expedia, en zo vind je voordelig een leuk hotel! Ook Hotels.nl, je kunt ook gewoon googelen hotels Rome en je weet niet wat je ziet! Succes!

groentje-30

groentje-30

19-01-2010 om 12:55

Bookings.nl

Ik heb gezocht op bookings.nl, maar daarna alsnog bij hotel zelf geboekt, was goedkoper.
Hier schrijven mensen ook ervaringen over de hotels, wat wel handig is.

Ik heb in hotel Selene geslapen afgelopen november, voor een nacht (nachten ervoor met een grote groep in een apartement)
Was echt alleen om te overnachten en ontbijt incl. Hier moet je niet zijn als je een gezellig hotel zoekt. Maar slapen en ontbijt prima en dat voor maar 30 euro per nacht (1 pers. laagseizoen).

Succes en veel plezier!
Ik vind het de mooiste stad die ik tot nu toe gezien heb

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.