Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-06-2010 om 19:53
Vakantie in Stockholm met een meid van tien. Wat kunnen en mogen we niet missen? We zijn geïnteresseerd in... eigenlijk alles Wat zijn de leukste winkels, markten, parken, musea, speeltuinen, restaurants, enzovoorts?
Carmen.
27-06-2010 om 00:49
Alles
junibacken, skansen, nordiska museet, het vasa schip, wafels eten met aardbeienjam en slagroom, boottochtje maken over de scheren en onderweg strömming eten, shoppen bij NK, even een mall doen in Nacka Forum, gröna lund, door de stad wandelen, vooral ook door gamla stan slenteren, koffie met waanzinnig gebak eten bij het oudste koffiehuis van stockholm (of bij enig ander koffiehuis), lunchen bij een grote supermarkt of in warenhuis, stadshuset, drottningholms paleis, koninklijk paleis, waldemarsudde, hotorget, djurgaarden, millisgaarden.
Natuurlijk heb je vorige week zaterdag die stomme voetbalwedstrijd gelaten voor wat ie was en lekker naar de bruiloft van Victoria zitten kijken als voorbereiding op je vakantie! Ja toch zeker ?
27-06-2010 om 17:20
Ha!
Daar wordt een mens vrolijk van En ik had al zo'n zin in de vakantie, nu nog meer. De voorpret van het boeken van Vonda (draadje hieronder) in de herhaling. Want boeken heb ik al veel eerder gedaan. Dank jullie wel.
Eh, Dirksmama. Nee, dat heb ik niet. Ik was ook de enige Nederlander die op 020202 iets anders ging doen dat tv kijken. Ik wist eigenlijk niet eens waar je het over had, maar dankzij google nu wel. En kijk eens aan, een van onze eigen prinsesjes was er ook bij!
Carmen
29-06-2010 om 08:47
Skansen is echt supertof!
Mijn kinderen vonden het geweldig. Het is leuk voor alle leeftijden.
Je hebt daar ook een pretpark in de buurt, maar daar waren die van mij te jong voor.
Verder is Stockholm zo leuk en zo kindvriendelijk. Je gaat je zeker amuseren
04-07-2010 om 16:17
Nog een vraagje (over grona lund)
Begrijp ik nou goed dat je per attractie moet betalen?
Carmen