Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-06-2009 om 20:45
Is er iemand bekend met de Sunparks parken aan de Belgische kust? Je hebt er een in Oostduinkerke en in De Haan aan Zee. Welke is leuker? Bij welke zijn in de nabije omgeving meer uitstapjes mogelijk (voor kinderen van 4,5 en 10)?
28-06-2009 om 20:27
Niemand?
Is het wel leuk aan de Belgische kust? Of kan ik beter naar de Ardennen gaan?
28-06-2009 om 21:01
De haan is erg leuk
er is zo veel te doen aan de kust, alleen al lekker over de boulevard lopen en een fiets, skelter oid huren voor de kinderen. Het park op zich was best mooi, schone huisjes, maar voor ons was het al weer een 8 jaar terug en het bedrijf is overgenomen door centerparks als ik het goed heb.
29-06-2009 om 09:00
Allebei geweest
Hoi,
Wij zijn 2x bij oostduinkerke geweest en nu pas(meivakantie) 1 x bij de haan. Is ons allebei goed bevallen. Ik persoonlijk vind oostduinkerke leuker, maar dan meer door de omgeving. Je kan even naar Frankrijk, naar het strand, redelijk wat plaatsen in de buurt. Ook een dagje naar plopsaland kan. Dit kan ook als je bij de haan zit hoor.
Gr. Salie
29-06-2009 om 10:44
De haan erg leuk
Wij vonden het er (twee jaar terug geweest) erg leuk. Onze kinderen waren toen drie en acht ofzo. Vlakbij is genoeg te doen, alleen al het strand en de dingen die daarbij horen zijn erg leuk. In het dorpje De Haan is in het centrum een groot park waar je skelters en trapautootjes kunt huren en daarmee het park rond mag (per uur betalen), zelf dus lekker op 't terrasje en de kinderen vermaken zich wel.
Wij zijn er twee weken geweest en hebben het erg leuk gehad. Voor slecht weer een overdekte speeltuin op het park, of voor zo'n overgebleven uurtje, lekker overzichtelijk ding. Ook het zwembad was goed.
Wij hadden trouwens iets bij het huisje wat kapot was (waar gáát 't over, maar 't was het wasrekje) en toen we dat zeiden bij de receptie kregen we diezelfde dag nog een nieuwe. Ze hebben liever dat je een klacht of probleem meteen meldt, dan dat je klaagt achteraf, dan kunnen ze er niks meer aan doen.
Heel veel plezier !!
Groetjes,
Wilma