Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-06-2009 om 11:24
Hallo,
Ik wil een camping gaan boeken in Frankrijk. Nu kan ik allerlei verschillende soorten staanplaatsen boeken, maar ik heb geen idee welke ik zou moeten hebben. De mogelijkheden zijn: kampeerplaats, kampeerplaats electriciteit (100 m2), family pitch, Emplacement FAMILY avec electricité, Emplacement Grand confort avec electricité. Wij hebben een grote tent en willen electriciteit. Wat moeten we nou toch nemen?
mvg
Lies
27-06-2009 om 14:53
Site?
kampeerplaats electriciteit (100 m2), dit is een gewone kampeerplek die een bedrag kost per overnachting.
family pitch, Emplacement FAMILY avec electricité, dit is meestal een plaats, kampeermiddel en 2/4 personen incl. (dat moet wel ergens staan)
Emplacement Grand confort avec electricité
De woorden zeggen het al, een grotere kampeerplek met electra. Soms zit er ook wel eens wateraansluiting bij.
Als je even de url geeft dan kijk ik er even naar.
27-06-2009 om 16:03
Verschilt per camping
Globaal klopt het wel wat Lis@ zegt, maar er is ook per camping verschil wat ze onder bepaalde termen verstaan. Bij de ene camping zit er bij een comfortplaats ook een eigen watertappunt, riool en CAI bij, bij een andere is het alleen een grotere plek. En wat op de ene camping een grote plek genoemd wordt kan op de andere camping een standaard plek heten. Een familietarief is soms voor 4 personen, soms voor 6 en bij de een incl. bijzettent en de ander zonder. Kortom, alles is mogelijk dus de tip van Lis@ om de site neer te zetten lijkt met handig.
27-06-2009 om 16:26
Site
Hier is de site : http://www.louptitpoun.com/nl2.html
Bij documentrering en reservering kun je bij de beschikbaarheid een beetje zien wat het inhoudt, maar bij campingtarieven staat dat ze allemaal een pakketprijs hebben.
Bedankt voor het meekijken!
27-06-2009 om 17:09
Hier lees je het
http://www.secureholiday.net/info.asp?nc=193&lg=h&mo=&t_pro=E
1e is dus een plaats zonder electra.... enz.