Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Nasha 1st

Nasha 1st

29-07-2009 om 16:32

Terug van weggeweest

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

04-08-2009 om 20:32

Herken het, tihama(beetje ot)

Wij zouden ook zo vrolijk door de nacht zijn blijven rijden. Ik herinner me van al die keren dat we op de bonnefooi gingen (en meerdere campings / hotelletjes per vakantie zochten) 2 keer dat we niets konden vinden. De ene keer zochten we een hotelletje tijdens de terugreis, waren van de grote weg gegaan en helemaal verdwaald, maar zoonlief bleef vrolijk zeggen dat we echt wel goed zaten, "want de maan blijft ons de weg wijzen, mama, zie maar, hij is nog steeds bij ons" (gevleugelde uitspraak geworden in ons gezin), we vonden uiteindelijk een gribushotelletje En de 2e keer kwamen we diep in de nacht bij een kasteel uit wat net gerenoveerd ging worden, 1 kamer was te gebruiken en de kinderen gingen in het koetshuis, de wind gierde door de kapotte ruiten en er vlogen vogels binnen ( zoals de eigenaresse riep, die in wapperend nachthemd kwam helpen de vogels te verjagen: "Aah, l'hirondelle, c'est l'oiseau d'amour" ons ondertussen schalks aankijkend He4t ontbijt de volgende morgen was ook super: zwarte croissantjes en aangebrande chocolademelk ! Kijk, dat soort dingen moet je leuk vinden, maar ze zijn in elk geval onvergetelijk!!

Asa Torell

Asa Torell

04-08-2009 om 21:51

Haha tihama

Inderdaad, jullie zijn er beter geschikt voor! Dat blijkt. Man hier trok bij de gedachte al wit weg nadat ik het verhaal had verteld .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.