Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

LaMama

LaMama

15-06-2010 om 09:39

Tips normandië gevraagd

Hoi allemaal!

Van de zomer gaan we richting de kanaaleilanden. Helemaal leuk, we hebben er veel zin in. We varen over vanaf St. Malo en willen daar in twee dagen naartoe rijden (onze dochters zijn redelijk anti-auto, vandaar). Nu heb ik al een beetje zitten kijken waar we dan zouden overnachten en ik vroeg me af of er een stad is op de weg van Rotterdam naar St. Malo die de moeite van het bezoeken waard is.
Iemand een gouden (zilver mag ook ) tip?
Gr!
LaMama

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gallifrey

Gallifrey

16-06-2010 om 23:35

Honfleur?

Wat leuk, de kanaaleilanden, dat zou ik zó graag eens doen!
Op de weg er naar toe kan ik alleen Honfleur bedenken. Vlakbij Le Havre. Heel touristisch, maar al die mensen komen niet voor niets

Bayeux?

Ook een mooie stad...
Leuk Kanaaleilanden! Gaan jullie kamperen of hotel?

LaMama

LaMama

17-06-2010 om 11:47

Jersey

Super bedankt voor jullie reacties! Ik ga speuren naar betaalbare hotelletjes in deze steden.
We gaan twee weken naar Jersey, in een gehuurde bungalowtent. We varen over met de auto (nou ja, met de auto op een boot, dat dan weer wel ) en we hebben er veel zin in. Al is de weersverwachting tot nu toe niet denderend, dus we nemen maar warme kleren mee.
Eigenlijk ben ik alleen bezorgd of 2 weken niet te lang zal zijn. Maar ja, wij zijn van de flex vakanties met zo nu en dan een uitstapje en ik denk dat dat wel gaat lukken.
Groetjes!
LaMama

Lamama

Neem lekker fietsen mee, er zijn ontzettend mooie "Green lanes"...
De snelheid is beperkt tot 15 miles per uur (24 km) en fietsers krijgen voorrang op het andere verkeer.

Heel veel plezier!!
gr Nora

Wilma

Wilma

24-06-2010 om 16:30

En een dagje naar sark met de boot

Klein eilandje waar je met de boot vanaf jersey of guernsey naartoe gaat. 't Eiland is zo goed als autovrij, echt erg leuk om te doen !

En als 't kan, huur fietsen op jersey, 't is er zóo mooi !! (per auto of te voet is 't net zo mooi ).

Groetjes,
Wilma

Helen

Helen

24-06-2010 om 22:41

Fecamp

Mij staat Fecamp (met streepje op de e) nog bij als klein, kneuterig en erg gezellig stadje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.