Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tips omgeving Giethoorn

Hallo,
Wij gaan binnenkort een weekje naar Giethoorn.
Heeft er iemand leuke tips voor enkele uitstapjes in de nabije en wat verdere omgeving? 
Dochter van 11 houdt van dieren en ze zwemt graag. Een attractiepark vindt ze ook wel leuk als er niet te veel wilde attracties zijn.
En een stadje met fijne winkeltjes vinden we ook super.

in de iets wat verdere omgeving; de Drentse koe, speel en ijsboerderij te Ruinen. Zie hun website.

Aquazoo in Leeuwarden? Ik weet heel eerlijk gezegd niet hoe ver dat van Giethoorn ligt, maar het is wel een leuk en overzichtelijk dierenpark. Verder is Giethoorn zelf erg leuk natuurlijk, net als de Weerribben. En het Miramar museum in Vledder is misschien ook aardig voor haar. Qua winkelen zou ik het niet zo snel weten.

AliceC

AliceC

10-08-2021 om 22:15 Topicstarter

Leuke tips Flanagan en rutiel. Dankjewel!

kijk eens op www.uitmetkinderen.nl voor tips.

Verder: De Orchideeënhoeve (hebben ze ook vogels en dieren), De Oude Aarde, winkelen in Meppel of Steenwijk? (ken ik beide niet, eerlijk gezegd), natuurlijk zelf met gehuurd bootje door Giethoorn varen en/of een rondvaart, of in Ossenzijl

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.