Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Anne K.

Anne K.

12-02-2010 om 10:38

Tips sousse en/of parkeren bij zaventem?

Hallo,

Wij gaan volgende week onverwachts toch op vakantie. Vliegen vanaf Amsterdam lukte niet, het is vliegen vanaf Brussel geworden. Iemand tips mbt parkeren? Ik vond via interparking een aanbieding van € 79,- voor een week, maar als ik die wil reserveren wordt het bedrag ineens € 141,-...
En we gaan naar Tunesie. Zo'n beetje het enige wat nog te boeken was.... We zitten in Sousse. Heeft er iemand tips over die omgeving?

Ik wacht vol spanning af!

Anne K.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dre

dre

12-02-2010 om 12:39

Holiday inn

Hoi Anne,

Wij vertrekken komende zomer vanaf Brussel en hebben een hotelkamer gereserveerd bij het Holiday Inn, we betalen €95,-, komen relaxed aan bij de gate (we vertrekken om 11u) en kunnen er de hele vakantie de auto laten staan!

Leuk

Ik vond Tunesie heel leuk, ik zou graag nog eens terugwillen, maar je moet wel de opdringerige verkopers van je afschudden. En laat je niet onder het mom van een kopje thee zo'n tapijtfabriek inkletsen als je dat niet wilt.
Leuke tips: Port El Kantaoui(mooie haven vlak bij Sousse), het paleis/grafmonument in Monastir, Kairouan (traditionele stad. Hier geldt ook: gidsen willen ineens erg veel geld achteraf als je het niet goed afspreekt). De medina van Sousse is ook meerdere bezoeken waard. Je kunt daar mooie leren tassen en jassen kopen voor weing geld.
De 'gewone' Tunesiers zijn onwijs aardig, maar die koopmannetjes willen zoveel mogelijk geld verdienen (en geef ze eens ongelijk). De Tunesische dinar is niet verdeeld in 100, maar in 1000 millimes. Oneerlijke kooplui willen nog wel eens teruggeven alsof 1 dinar 100 millimes is. Dus moet je 1 dinar en 90 millimes betalen, dan hoor je van 2 dinar niet 10 millimes terug te krijgen, maar 910.
Als je de minder leuke dingen met een korreltje zout neemt en met een glimlach laat merken dat je ze doorhebt, zul je een supervakantie hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.