Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-02-2010 om 13:57
In de meivakantie wil ik met mijn kinderen (7 en 12) een weekje naar Barcelona. Papa moet werken dus die kan niet mee.
Ik heb begrepen dat strand en stad goed te combineren.
Wie heeft tips voor de wijk waarin ik het beste een hotel kan zoeken? Wie weet er een geschikt hotel?
Mij lijkt het van belang dat het strand op loopafstand is en het metrostation ook. Het hotel mag ook buiten Barcelona liggen, als ik maar makkelijk met het openbaar vervoer in de stad kom.
Of is toch beter om in de stad zelf te logeren?
07-02-2010 om 14:30
Annet
In de binnenstad zijn veel hotels, dan zit je al snel op loopafstand van het strand. Wij hebben er ook een keer een appartement gehuurd, midden in het centrum aan een leuk pleintje, dat vond ik nog leuker dan een hotel, restaurantjes en tapasbarretjes om je heen, heerlijk bakkertje, mmmm (de onze was voor 2 personen, dus daar heb je niks aan).