Vakantie en uitjes

Mari
05-05-2009 om 19:14
Tussenstop parijs, waar goedkoop overnachten met kids?
Hallo,
We gaan in mei naar Parijs maar willen niet in een keer door omdat we na het werk om 19 uur gaan rijden. Liever een hotel halverwege in Belgie.
Waar zouden jullie ons iets aanraden? Een voordelig en makkelijk bereikbaar hotel met ontbijt, waar de kids gratis of tegen reductie onze kamer delen. Kids zijn 9-11 jaar.
Wie weet iets? Of wat is een goede tussenplaats halverwege?
Mari

Lis@
05-05-2009 om 20:21
Ehh
Wat is voor jou halverwege in Belgie? Wij zijn als we van huis rijden in 2,5 uur in Frankrijk

Mari
05-05-2009 om 22:17
Halverwege, gezien vanaf amsterdam
Stom, had ik er niet bij vermeld, dat we vanuit Amsterdam moeten komen. Dus halverwege is ongeveer Gent e.o, dus daar zoek ik een budget hotel.
gr Mari

Sasvangent
06-05-2009 om 09:46
Bijvoorbeeld
ik ben er nooit zelf geweest maar ik zie vaak "Formule 1" hotels, die gekend staan als budgethotels. Er is er 1 in Gent (er staat 40 eur/nacht/kamer). Als je daar eens op googelt?
Of anders, zoek een hotel via "booking.com", daar krijg je keurig alle prijzen vermeld.

Mari
08-05-2009 om 14:26
Formule 1 voor max 3 pers.
Hallo,
ja die formule 1 zijn wel goedkoop maar we moeten dan toch 2 kamers nemen, omdat ze voor max 3 pers. zijn en wij met 4 zijn.
Holiday inn in Gent is ook wel oke las ik net. Kids gratis op de kamer mits bedden gedeeld.
Maar is Gent nu echt te beste tussenstop of misschien nog iets zuidelijker? Lille misschien?
Hoe deden jullie dat?
Mari

picobello
11-05-2009 om 20:46
Formule 1 ervaring
wij maakte ok altijd gebruik van formule 1 hotels, als je laat incheckt dus als de portier er niet meer is, kan je ook met 4 op 1 kamer.Wel met in 2 persoonsbed dus hangt af van leeftijd kind.
Het is danwel handig om je hotel van te voren te boeken en betalen , je krijgt dan een toegangscode voor het hotel en je kamer.
Sinds vorig jaar maken we er geen gebruik meer van, sommige hotels zijn min of meer persions voor asielzoekers/ illigalen. De kamers zijn goedkoop, dus betaalbaar voor hun. Sommige zijn er met heel hun hebben en houden. Omdat dit soms best grote groepen zijn die er samenwonen komt het onveilig over. De kinderen mochten niet alleen naar toilet of douche.
Ik neem aan dat niet alle for 1 hotels zo zijn, maar dat is moeilijk te zien als je via internet boekt.