Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-10-2009 om 17:58
Hoi Allemaal,
Ik ben opzoek naar leuke uitstapjes, eventueel educatief, voor kinderen tussen de 4 en 6 jaar in de driehoek Arnhem, Apeldoorn, Deventer.
De meeste grotere pretparken, speeltuinen, dierentuinen e.d ken ik wel maar ik ben juist opzoek naar wat minder standaard dingen. Waar ik aan denk zijn leuke activiteiten in de natuur, activiteiten in bijv. musea of kastelen die leuk zijn voor die leeftijdsgroep, ateliers waar kinderen creatief kunnen zijn, een bakkerij waar kinderen zelf brood kunnen bakken enz. Ik kan zelf wel allerlei leuke dingen bedenken alleen nu zou ik graag willen weten waar dat mogelijk is. Wie heeft er ideetjes? Alvast hartelijk bedankt.
22-10-2009 om 20:41
Spelerij, staatsbosbeheer,
Hoi 3kidsmam
Kijk eens de site uit met kinderen www.uitmetkinderen.nl. Leuk voor doe activiteiten is de spelerij zit in Dieren en staatbosbeheer heeft hele leuke activiteiten in de natuur kijk op hun site.
veel plezier