Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vakantie 2023

Een beetje vroeg, maar ik ben al aan het kijken wat we kunnen doen in de vakanties. Het maakt niet echt uit welke vakantie.

Belangrijkste dingen zijn:

budget. Heb wel wat te besteden, maar geen hof van Saksen budget.

Zwembad. Die moet wel een beetje leuk zijn voor kinderen van 10 en 8. 

een accomodatie met eigen toilet

iemand tips? Ongeveer 3 uur rijden vanuit Utrecht is prima. 
Ik weet dat ik ook online kan zoeken. Vind ik alleen door de keuze is reuze echt lastig. En ben ook meer op zoek naar ervaringen met kinderen in de leeftijd van 8-10 jaar. Ze vermaken zich in de natuur/bos of dus met water. 

Je zou kunnen denken aan een verblijf bij een natuurvriendenhuis of camping van het NIVON. Zie: www.nivon.nl
Stuk voor stuk gelegen in of nabij prachtige natuur, betaalbaar en voorzien van prima voorzieningen, waarvan de professionele  keukens waarin je desgewenst zelf kunt koken nog wel het meest noemenswaardig zijn. Geen noodzaak om uit eten te gaan en de mogelijkheid om precies dat eten en drinken te bereiden waar de kinderen blij van worden. Ronduit i-de-aal!

Ik heb niet naar prijzen gekeken maar is de Beekse Bergen misschien iets? 

Poezekat schreef op 30-12-2022 om 11:38:

Ik heb niet naar prijzen gekeken maar is de Beekse Bergen misschien iets?

Wij gaan daar weleens heen maar in de zomervakantie is dat echt niet of nauwelijks te betalen.

Landalpark Hoog Vaals is een heel fijn park voor kinderen in die leeftijd. Mooie omgeving ook

Wij hebben ook goede ervaringen met Roompot Zeebad in Breskens. Faciliteiten wel minder dan Hoog Vaals, maar dan wel weer aan het strand. Het loont bij dat park om een paar tientjes extra uit te geven zodat je je huisje kan uitkiezen, dan kan je er eentje kiezen dichtbij de strandopgang. Want van de andere kant vh park is het nog best een stukje lopen naar het strand.

Bungalowparken zijn inderdaad wel behoorlijk aan de prijs in de schoolvakanties maar soms kun je ook kamperen en dat is wel goedkoper, het moet je wel aanspreken natuurlijk. 

Bijtje82

Bijtje82

30-12-2022 om 21:50

Drouwenerszand is altijd leuk voor de kinderen. Of anders net over de grens in Duitsland. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.