Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-01-2010 om 13:34
dat is wat wij willen en dan ook nog het liefst een zwembad op de camping met glijbaan, niet te ver van de zee af(mag lopend maar ook op de fiets)animatie is niet nodig, en niet teveel vaste plekke op de camping .kinderen zijn 12 en 9. Lekker veel dingen kunnen doen in de buurt.
Wie weet er een leuke camping aan de Hollandse kust of Deense kust..... oja enne 500 euro voor twee weken is echt wel ons maxium.
Wij zien nl door de bomen het bos niet meer vandaar deze oproep....
gr ingmyr en fam
23-01-2010 om 14:54
Lastig
Hier in NL hebben juist campings met zwembad vaak veel vaste plekken, in Denemarken heb je wèl vrij veel zulke campings als je zoekt, maar dan zit je in prijs weer hoger. Paar campings even snel uitgerekend, dan kom je vaak net boven de 600 euro voor 2 weken. Hou wel in je achterhoofd dat de zwembaden vaak niet of nauwelijks verwarmd zijn, in hoeverre is het dan een goede aanvulling? Is een camping zoeken met een (overdekt) zwembad in de buurt misschien een optie?
23-01-2010 om 17:55
Misschien
Mijn schoonzus is in Zeeland (Zeeuws Vlaanderen?) naar camping Napoleon's hoeve (?) geweest en hebhen het daar helemaal leuk gehad. Mijn neefjes (11 en bijna 13) stellen nogal eisen aan het vermaak en het zwembad en dat was er volop aanwezig.
23-01-2010 om 18:19
Kim en vera
Bedankt voor jullie reacties.
Ja ik weet dat zwembaden vaak verwarmd worden door de zon en overdekt vind ik niet echt nodig.... ga nu al 3 jr in ned op vakantie en nog maar 1x een week regen gehad en dan in een openbad zwemmen was geen probleem voor ze.
En ja ik denk dat het heel moeilijk zoeken is daarom ook mijn topic.
Vera ik ga eens kijken of ik de site van die camping kan vinden.
gr ingmyr