Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Roosje Katoen

Roosje Katoen

22-04-2010 om 20:52

Vakantie in nederland met kleuter

Ik ben op zoek naar een leuke vakantieplek in Nederland waar we deze zomer met een 4-jarige en een baby naartoe kunnen. Op internet zie ik door de bomen het bos niet meer, dus ik hoop hier wat tips te krijgen!

Ik zoek een wat kleinschaliger park oid (geen centerparcsformaat), een huisje of ingerichte tent of stacaravan waar het nodige vermaak voor mijn kleuter is (speeltuin of als het even kan een zwembad en natuurlijk andere kinderen). Wie weet er wat leuks?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

22-04-2010 om 21:04

Texel

Hoi,

Texel is echt heerlijk, en ook als het minder goed weer is, is er heel veel te doen.

Ik ga dit jaar ook met baby en zoon van 6.

Liora

vlinder72

vlinder72

23-04-2010 om 21:44

Bungalowpark hoenderloo

Wij zijn hier al een paar keer geweest. Eenvoudige 5 persoonshuisjes en luxere 7 persoonshuisjes. Midden in de bossen bij Hoenderloo. Zwembad, leuke speeltuin. En heel veel te doen in de omgeving. Apeldoorn ligt dichtbij. Park de Hoge Veluwe ligt om de hoek. Afgelopen zomer zijn wij er 2 weken geweest en het was echt heel erg leuk. Zwembad is nooit heel druk. Speeltuin met springkussen. Autovrij. Wij zijn naar openluchtmuseum in Arnhem geweest, de Apenheul, met de stoomtrein vanaf Apeldoorn naar Dieren en toen vanaf Dieren naar Zutphen met de boot en vanaf Zutphen weer terug naar Apeldoorn met een normale trein. Oh, maar Liora heeft ook gelijk. Texel is ook ontzettend leuk. Het park van Landal in de Sluftervallei ligt erg mooi en daar is ook genoeg te doen voor een kleuter.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

24-04-2010 om 15:53

Leuk!

Klinkt allebei leuk! Ik ga eens even googlen. Ik vind het altijd zo'n gedoe om naar een waddeneiland te gaan, maar Texel valt misschien wel mee. Dat park in Hoenderloo klinkt ook goed!

liora

liora

24-04-2010 om 20:44

Texel

Hoi,

Texel is echt goed te doen. Als je de boot neemt vanaf Den Helder is de oversteek 20 minuten en die is heel leuk. Helemaal niet ingewikkeld of zo.

Maar ik weet niet waar je woont, misschien in Limburg en dan is Texel een heel end.

Liora

Roosje Katoen

Roosje Katoen

24-04-2010 om 21:11

Texel

Dat valt idd mee, 20 minuten voor de oversteek. Ben ooit op Terschelling geweest en dat duurde volgens mij veel langer. Woon in het midden van het land dus naar Den Helder valt het ook wel mee. Wie weet, ik vind het wel een leuke optie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.