Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vakantie Italie boeken, waarop letten?


Sas-OO schreef op 28-03-2022 om 12:16:

Kleine trolley per persoon moet kunnen. Eventueel één koffer mee van 15 kilo voor als je toch meer wilt meenemen of daar wilt kopen
.
Toen ik jaren geleden in Italië was, baalde ik erg. Ik kwam namelijk een marmeren deegroller tegen die ik graag had gekocht. Maar dat is ook een wapen. Dus mag niet mee in de trolley.

Oh ja, je krijgt ook altijd als je incheckt een mail met een lijst van dingen die niet mee mogen in de handbagage, te weten een kettingzaag, een breekijzer, verf, een bijl etc.
Wel jammer van die deegroller natuurlijk.

Fortuona

Fortuona

28-03-2022 om 16:05 Topicstarter

ah, bedank voor de reacties. Ik denk dat ik dan idd maar ga voor 1 koffer en verder handbagage, zoveel hebben we idd niet nodig in 5 dagen.

Ik herinner me net dat op onze laatste vlucht het niet mogelijk was om voor 1 persoon van de boeking wat anders te boeken qua bagage dan de rest van de boeking. 
Dus dat zou ik even uitzoeken. 

Sas-OO schreef op 28-03-2022 om 17:53:

Ik herinner me net dat op onze laatste vlucht het niet mogelijk was om voor 1 persoon van de boeking wat anders te boeken qua bagage dan de rest van de boeking.
Dus dat zou ik even uitzoeken.

Ik doe dat altijd dus dat zou wel gek zijn.

Bedenk eerst even wat je allemaal mee wilt nemen voor 5 dagen in een een hotel. Handdoeken, shampoo ed hoef je al niet mee te nemen. Jas en schoenen doe je aan. Dan blijft dus over je persoonlijke toiletspullen (zoveel mogelijk miniverpakkingen en zoveel mogelijk samen doen en verdelen), ondergoed, sokken en 2 broeken/3 shirtjes. Past volgens mij prima in een rugzak. Tip: koop van die packing cubes en rol je kleding op. Dat bespaart echt veel ruimte en het is overzichtelijker in je rugzak.
In november 6 dagen naar Italie geweest met alleen een Eastpak als bagage. En niks gemist.

Waar gaan jullie heen? Ik ben op zoek naar 5 dagen in Italië. Liefst leuk stadje bezoeken en strand.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.