Vakantie en uitjes

judith70
12-05-2010 om 14:58
Vakantiehuisje met omheinde tuin
Wie kan mij helpen. Ik ben op zoek naar een vakantiehuisje met een omheinde tuin, zodat zoonlief ook gewoon buiten kan spelen zonder dat wij er constant achteraan moeten. (De grote hobby van onze (verst.geh) zoon van 7 is namelijk weglopen!)Het liefst in Nederland of anders Belgie.

Nasha 1st
12-05-2010 om 16:41
Vlagtwedde, parc Emslandermeer, hadden wij een huisje met een heg om de tuin, maar er was wel een opening waar je zelf nog doorheen kon. En op Parc Sandur in Emmen hadden we een kinderbungalow met een hek er om, weet alleen niet of je 7 jarige zoon daar niet ook gewoon overheen kan klimmen....

mossel
12-05-2010 om 18:57
Belgie
Zo juist weekje vakantie gevierd in Middelkerke (belgische kust; tussen oostende en westende in- op 30 minuten rijden naar Plopsaland). Via Belvilla huisje geboekt op vakantiepark Zeegalm (geen faciliteiten op park). Op loopafstand van de kust. Mooi huis, ruime tuin (grasveld) en omheind met schutting en poort. Je zoon zal er overheen moeten klimmen wil hij hier uit willen. Aanrader!

Marleen
14-05-2010 om 19:46
Zeeland
We zijn net terug vn een weekje Zeeland. Via de vvv huisje gehuurd op park 'De zandput' , vlakbij Zoutelande. Niet heel kinderen waren er nu, maar wel heel fijn huis en een omheinde aflsuitbare tuin met 2 terrasjes. Strand ed vlakbij. Groetjes, MArleen

judith70
17-05-2010 om 11:42
Bedankt
Bedankt voor de reacties, ik ga er mee aan de slag. Krijg nu al zin in de vakantie, helaas nog bijna drie maanden wachten. Zoutelande zal het alleen niet worden, is te dicht bij mijn werk (en als we eind dit jaar verhuizen kunnen we dat fietsen)

Yaron
17-05-2010 om 16:17
Texel
Op vakantiepark de Krim op Texel heb je huisjes met een patio en een grote tuin, de patio is omheind door een hoge muur. Volgens mij huisjes A of B. Een heel leuk vakantiepark.

mamamiekie
19-05-2010 om 10:26
Putten
Wij zijn 2 jaar geleden naar een huisje in putten geweest. als je googlet op bungalow en putten kun je het vast vinden. Het nette huis staat in een mooie omgeving, heeft 2 terassen, en schuin ertegen over is een camping, zodat je makkelijk boodschappen kunt doen. En, wat voor jou belangrijk is, het is volledig omheind, met een grote poort op de oprit.
Mogelijk minpunt is het dak, misschien wordt dit in de zomer erg warm.

Puck
20-05-2010 om 11:02
Yeh, right mamamiekie
Grapjas! Tegen de tijd dat Judith klaar is met googelen heeft ze die omheining al lang niet meer nodig. Googelen op bungalow Putten geeft slechts 26.900 hits.....

mamamiekie
20-05-2010 om 20:06
Sorry, hierbij de link
Sorry allemaal,
hierbij de link
http://www.bungalowputten.nl/page.php?link=Homepage
Groetjes,