Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vakantiehuisjes luxemburg

Wie heeft er wel eens een vakantiehuisje gehuurd in Luxemburg en bij welke organisatie. We zijn al een poosje op zoek en ik kan niet veel vinden. Eén organisatie gevonden maar die valt al bijna helemaal af door hoe de huisjes er op internet uitzien (en is geen lid van bijv. ANVR). Het hoeft niet luxe te zijn maar wel netjes/schoon en normaal comfortabel (dus geen badkamer met het formaat van de meterkast) Ik hoor het graag, zowel positief als negatief.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

07-01-2009 om 17:42

Misschien

Een heleboel jaar geleden (10 ofzo) huurden we een dubbel appartement op een boerderij in Vianden, was erg leuk. Een paar jaar geleden reden we er weer eens langs en zagen dat er nu meer appartementjes zijn, maar de plek is nog steeds erg leuk. Als je geïnteresseerd bent wil ik wel zoeken of ik het adres nog heb.

maggietel

maggietel

07-01-2009 om 18:02 Topicstarter

Vianden

Daar zijn we ooit geweest in een hotel, is wel in de goede hoek van Luxemburg (waar we ongeveer wilden neerstrijken). Appartement is prima een hotel vind ik minder met 2 kinderen. Dus ik hou me aanbevolen voor verdere info als je niet al te ver moet zoeken.

reina

reina

07-01-2009 om 20:59

Maggietel

Ik heb even voor je gekeken, ik kan helaas geen website vinden,maar het adres bestaat nog: Aust-Huberty, 29, rue de l'Eglise , L-9452 BETTEL (is een klein dorpje bij Vianden), destijds was het telefoonnummer op hun folder 8 4123

In het duits gezocht?

.....op ferienhaus? vakantiehuisjes boeken via Duitse sites is vaak heel gunstig. Ik heb dat ooit gedaan via Interchalet maar die hebben ook Luxemburg niet zag ik.
Groeten,
Jonne

Letzeburg

Wij hebben wel geboekt via www.letzeburg.nl Dit is ons goed bevallen, ging om een huisje in België, maar ze verhuren ook in Luxemburg. Onze plaatjes klopten prima bij de site/gids. Is ook niet al te duur.

maggietel

maggietel

08-01-2009 om 18:33 Topicstarter

Mamarijke

Letzeburg is inderdaad de organisatie waarvan ik een boekje heb. Op de site word ik bepaald niet enthousiast van de foto's van de huisjes als ik eerlijk ben, een uitzondering daar gelaten. In Tsjechie weleens bij Happyhome geboekt, helaas hebben zij niets in Luxemburg.
Misschien toch nog eens kijken bij Letzeburg want de prijzen zijn wel interessant.

Tirza G.

Tirza G.

08-01-2009 om 19:38

Altburg

Wij zijn wel eens in Altburg geweest. Prima huisje, geen tralala op het park en NL leiding.
www.bungalowpark-altburg.lu

Tirza

Henriette123

Henriette123

08-01-2009 om 19:54

Petit suisse

Een paar jaar gelden zijn wij naar petit suisse in Beaufort geweest. Behoorlijke huisjes op een klein park.
Vlak naast dit park ligt een camping, met grote speeltuin, voetbalveld en zwembad. Ik geloof dat op het zwembad na, alles gratis gebruikt mocht worden. Op het park zelf was veel speelruimte en een kleine speeltuin.
Het ligt wel in een vrij klein dorp, ik meen boven op een berg.Ons was het er prima bevallen. Als je googled op luxemburg petit suisse vakantie bungalow" vind je allelei informatie over het park.

maggietel

maggietel

09-01-2009 om 15:58 Topicstarter

Bedankt

voor de reacties, ik ga nog eens googlen.
M.

maggietel

maggietel

16-01-2009 om 13:30 Topicstarter

Geboekt

We hebben eerst een poging gedaan om een bungalow te boeken bij Petit Suisse maar dit al bezet. Nu hebben we een stacaravan geboekt via Letzeburg. Nogmaals dank voor de reacties en ik zie al uit naar de zomer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.