Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vakantiepark met glijbanen in nl

Nu de kerstdagen voorbij zijn vind ik het heerlijk om alvast na te denken over de zomervakantie. We willen dit jaar op vakantie naar Nederland (of België kan ook). Ik ben op zoek naar een park/camping met glijbanen. Het moeten open glijbanen zijn, onze zoon heeft autisme en is bang voor dichte glijbanen.

Weet iemand een leuke vakantieplek? De plaats is nederland maakt niet uit.

Groetjes,
Didi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bijvoorbeeld:

Ter Spegelt in Eersel, of Prinsenmeer in Ommel? Bergeijk met de Paal?

Veel plezier met uitzoeken, wij zijn ook al druk doende!!

*didi*

*didi*

27-12-2009 om 17:20 Topicstarter

Binnen of buiten maakt niet uit

Hoi!

Hier zitten al leuke plekken bij! Glijbanen binnen of buiten maakt niet uit, liefst beiden denk ik toch omdat het weer erg onzeker is in ons landje.

Meer tips zijn welkom!!

Gr. Didi

Nasha 1st

Nasha 1st

27-12-2009 om 19:38

Oostappen groep

hebben wel leuke parken, maar hou er rekening mee dat er veel Poolse arbeiders in de sta-caravans ondergebracht zijn.....

De Paal heeft niet veel glijbanen in het zwembad. Ter Spegelt is wel aardig, maar viel mij toch wat tegen.

Vennebos van Landal is wel leuk, maar die glijbanen zijn dus dicht, al is er een disco-glijbaan, die heeft verlichting.....weet niet of hij dat wat vind? En er is een wildwaterbaan, die is wel open en erg gaaf!

Tango

Tango

28-12-2009 om 22:02

't hemelke

Wij waren afgelopen zomer op camping 't Hemelke in Hulsberg vlakbij Valkenburg. Leuke camping en mooie omgeving. 2 buitenglijbanen. Zie: www.hemelke.nl

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.