Vakantie en uitjes

Vlieg
16-11-2009 om 23:25
Vliegen met gezin en niet te duur
Ik wil graag vliegen met het gezin (6 pers.). Nou kan ik wel leuke vluchten vinden voor juli, rond 100-125 pp binnen Europa, maar dan.
Waar kan je goed heen, goedkoop onderdak vinden en evt. zonder auto verblijven?
Wie heeft goede tips?

Tinus_p
17-11-2009 om 09:15
Heu
wat wil je tijdens je vakantie? Zonnen? Sportief? Grote/kleine kinderen?
Ik bedoel: dat vliegen doet er eigenlijk niet zo toe, lijkt me. Het gaat immers vooral om je bestemming, toch?

Vlieg
17-11-2009 om 10:35
Info
Toch wel belangrijk, dat vliegtuig, dat is de grote wens hier!
Verder: een stad is leuk om in de buurt te hebben en strand! Barcelona bijvoorbeeld.
Kids zijn 13-10-7-4

flessie
17-11-2009 om 11:30
Istanbul
Geweldig mooie stad. Je kunt goed met openbaar vervoer naar steden wat zuidelijker waar je aan het strand kunt liggen. Leuk een beetje rond trekken. Je kunt in de stad een goedkoop hostel huren. Met een groot gezin kun je deen dorm huren. Is een slaapzaal voor meestal 6-8 personen. Aan de kust zijn er huisjes/appartementen te huur. Helemaal leuk, ik wist het wel!
Maar Istanbul is misschien niet europees genoeg?
Flessie

Brianna F
17-11-2009 om 12:47
Barcelona
Als je ver van te voren kunt boeken en je flexibel bent wat data betreft kun je bij Ryan air boeken, die vliegen soms voor een paar tientjes heen en terug.
Of zoals in ons geval, voor nop.
je land in Girona, daar neem je de shuttlebus naar hartje Barcelona.

Vlieg
17-11-2009 om 21:36
Vluchten lukken wel
De vluchten kan ik wel vinden, alleen dan. Girona inderdaad, bij Barcelona. Maar overnacht je een beetje normaal en tegen redelijke prijs in Barcelona?
De tip van Istanbul is heel goed! Dank!

Shonagh
17-11-2009 om 23:39
is een goede site, appartementen en hotels.
Je boekt alleen en betaalt bij vertrek.

Shonagh
19-11-2009 om 00:15
Of deze..........
http://www.waytostay.com
Zelf niet gebruikt, maar zoon heeft met een groep vrienden hier een appartement geboekt. Er zijn ook veel hostels in Barcelona.

Lis@
19-11-2009 om 15:36
Tja, welk land wil je?
Voor dat geld vlieg je zowat overal heen binnen europa. Wil je zon? Zee? Bergen?
Ik doe zelf alijd goed zaken met www.booking.com voor appartement of hotel.
Vliegen kun je in een aanbieding heeeeeeeeeel goedkoop met Ryanair.
Waar wil je vandaan vliegen? Amsterdam, Eindhoven, Weeze, Groningen, Maastricht?
Alle opties liggen open.