Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Waar schijnt de zon begin maart?

Hallo,

Wij willen begin maart naar de zon! Het liefst niet te ver, dus ergens in Europa. Maar het is bijna nergens echt lekker, meestal 15 graden ongeveer (Griekenland, Cyrpus, Portugal)

Iemand tips? Of schijnt in maart de zon niet in Europa en moeten we er buiten? We willen een week, het wordt voor het eerst vliegen voor onze dochter van 2.

Groetjes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

02-01-2009 om 18:32

Canarische eilanden

Dat zal dan toch Gran Canarie, tenerife e.d. eilanden worden. heerlijk weer daar tegen die tijd. Dichterbij zal het lastiger worden.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

04-01-2009 om 11:46

Ja, canarische eilanden

Volgens mij zijn die nauwelijks verder vliegen dan Griekenland. Als je voor een bestemming aan een zuidwestkust kiest, heb je het meeste kans op goed weer.

reina

reina

04-01-2009 om 12:03

Ja!

Ook ik denk gelijk aan de Canarische eilanden, wij hadden een topvakantie op la Gomera eind oktober en een kennis van me was daar een keer in januari, toen was het wel frisser, maar dat verschilt per jaar. Europese bestemmingen waar in maart de zon lekker schijnt en die dichterbij zijn zou ik niet weten.

MarSy

MarSy

06-01-2009 om 10:31 Topicstarter

Canarische eilanden

Zal het dan wel worden!! Vriendlief zag het niet zo zitten ivm de afstand en dan een kleintje in een vliegtuig, maar ja we willen allebei zon!

Nu op zoek naar een leuke aanbieding!

groetjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.