Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Noname

Noname

22-07-2009 om 10:53

Waar vind ik bungalows last minutes?

We willen begin augustus een weekje naar een NL bungalowtje. Nu struin ik de landal en centerparcs sites al af maar vind dit nog steeds duur. Bestaan er nog andere goedkope last minutes sites voor bungalows? Heeft iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

22-07-2009 om 11:11

Particulier

er zijn ook heel veel particuliere huisjes te huur.
Dan niet met zwembad etc, maar wel leuke plekjes en geheel eigen inrichting.
Kijk eens op de site van de vvv in het gebied waar je naar toe wil.

An

An

22-07-2009 om 14:12

Roompot parken

Volgens mij hebben die nog wel en ook nog flink afgeprijst.
Succes! An

Lys Lionne

Lys Lionne

22-07-2009 om 17:57

Vakantieveiling

En daar ben ik weer met mijn link

www.vakantieveilingen.nl

Superspannend en vaak leuke vakanties voor een prikkie!

joer

joer

23-07-2009 om 11:05

Anwb blad

Ben je lid van de ANWB? Dan krijg je elke maand het blad van de ANWB in de bus.

Daarin staan ook altijd hele rijen met vakantiehuisjes/parken per provincie aangegeven.

Ook vaak met web-site vermeld. Wij hebben zo regelmatig een leuk huisje gehuurd.

Groeten JOER.

Tijgeroog

Tijgeroog

23-07-2009 om 11:47

Vakantieveiling? (ot)

Ik zit nu even op de site vakantieveiling te kijken, maar waarom betalen mensen daar 48 euro voor een hotelcheque waar nota bene bij staat dat ie 39 euro waard is, en dat je 'm ook direct voor 39 kunt kopen???

Marktplaats

Ik heb zelf een zoektocht achter de rug om voor dit weekend nog iets te vinden. Via de lastminutesites heb ik niets kunnen vinden dat ook nog een beetje betaalbaar was. Maar op Marktplaats staat heel erg veel. Bungalows, caravans etc. Supergoedkoop. Je moet wel de tijd nemen aangezien er veel op staat dat al verhuurd is.

Groet Swaen

Bastet

Bastet

23-07-2009 om 18:15

En....

www.vakantie.nl als je zoekt onder budgetvakanties vindt je vast nog wel iets aardigs.En misschien ook op www.zilverberk.nl bijvoorbeeld,of www.rcn.nl
Groetjes,bastet

Lys Lionne

Lys Lionne

23-07-2009 om 21:15

Vakantieveiling

Geen idee Tijgeroog, vind ik niet bepaald getuigen van handelsgeest )
Maar gisteren zag ik ook een All Inclusive vliegvakantie voor 2 personen in Egypte weggaan voor zo'n 450 euro. Wel vandaag al vetrekken, maar je zoekt een last minute of niet hihi. Het is dus even selecteren hoever je wilt gaan, maar koopjes kun je er absoluut scoren....

Kaaskopje

Kaaskopje

24-07-2009 om 01:54

Tijgeroog

Het is mij inderdaad ook al een keer opgevallen dat mensen een beetje uit het oog verliezen wat ze aan het doen zijn op vakantieveilingen.nl
Wij hebben ook een overnachting 'gewonnen' en toch echt wel voor minder dan normaal.

Tijgeroog

Tijgeroog

24-07-2009 om 09:02

Vakantieveiling

Ja, ik heb het even gevolgd en gezien dat er ook dingen voor erg aantrekkelijke prijzen weggaan. Maar het kan zo te zien geen kwaad om even uit te zoeken wat je voor zoiets op een andere site betaalt. (ik denk dat dat ook een reden is dat de veilingen maar kort duren, zodat je daar niet veel tijd voor hebt)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.