Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

gieter

gieter

29-12-2009 om 14:17

Wat is een leuke camping in zuidelijk deel van frankrijk?

Wie kan mij helpen, want ik zie door de bomen het bos niet meer? Heb al op veel websites gekeken, maar er is zoveel aanbod dat ik liever jullie ervaringen lees.
We zijn op zoek naar een leuke gemoedelijke camping voor onze 3 kinderen van dan 8, 10 en 12 in een gebied als de Dordogne of de Ardeche (of ander zuidelijk gebied)? We weten dat het daar druk kan zijn, maar vanwege weer en omgeving zijn dit wel goede gebieden. We zoeken echter een niet al te grote camping (150 plaatsen max). Er moet een zwembad zijn, beetje animatie mag, maar niet teveel. Goed sanitair en ruime plaatsen (liefst 120m2 of meer). Aan het water zou leuk zijn, maar is geen must. We zoeken dus geen massatoerisme, maar een gezellige sfeer.
Wie is er wel eens op zo'n camping geweest?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
An

An

29-12-2009 om 19:14

Zoiets?

http://campingtrentepas.free.fr/

Vonden wij heel leuk en gemoedelijk.

Groetjes, An

Ja leuk!

Ik ben hier ooit ook geweest, een jaar of 12 geleden Inderdaad leuke sfeer.Het zwembad is niet zo heel groot maar dat is de camping ook niet.Er stond een grote moerbeiboom op het plaatsje.Er zijn velden waar je wel rotspennen nodig hebt dus neem die wel mee. Veel sprinkhanen, da's leuk voor de kinderen. Mijn zoon liep elke dag sprinkhanen te vangen.

Damajo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.